برای انتخاب کرم ضد آفتاب خوب به چه نکاتی باید توجه کنیم؟


برای انتخاب کرم ضد آفتاب خوب به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

بسیاری از متخصصان پوست و مو در رابطه با محافظت از پوست به نکات مهمی و کلیدی اشاره می کنند که در اکثر این نظرات به استفاده از کرم ضد آفتاب خوب توصیه می شود. همانطور که می دانید استفاده از کرم های ضد آفتاب دارای نکات بسیار کلیدی هستند که در صورت رعایت نکردن آن ها ممکن است با مشکلات پوستی مختلفی مواجه شوید. بنابراین با رعایت نکات مهم در استفاده از...

بسیاری از متخصصان پوست و مو در رابطه با محافظت از پوست به نکات مهمی و کلیدی اشاره می کنند که در اکثر این نظرات به استفاده از کرم ضد آفتاب خوب توصیه می شود. همانطور که می دانید استفاده از کرم های ضد آفتاب دارای نکات بسیار کلیدی هستند که در صورت رعایت نکردن آن ها ممکن است با مشکلات پوستی مختلفی مواجه شوید. بنابراین با رعایت نکات مهم در استفاده از ضد آفتاب ها می توانید پوستی سالم تر و شاداب تر داشته باشید.

برای انتخاب کرم ضد آفتاب خوب به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

کرم ضد آفتاب خوب چه مشخصاتی دارد؟

بیش از هر چیز در استفاده از کرم های ضد آفتاب باید به این موضوع توجه داشته باشید که استفاده از ضد آفتاب در تمام فصل های سال توصیه می شود و تنها نباید در فصل های گرما و در نور خورشید از آن ها استفاده کرد. حال نوبت به آن می رسد که بر حسب آگاهی ضد آفتابی را برای پوست خود انتخاب کنید که متناسب با پوست شما باشد و به خوبی از آن محافظت نماید.

برای انتخاب کرم ضد آفتاب خوب به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

توجه به میزان spf:

بی شک یکی از نکات مهم در خرید ضد آفتاب خوب توجه به میزان مقاومت کرم های ضد آفتاب است که در این کرم ها با عنوان spf درجه بندی می شود. کرم های ضد آفتاب دارای درجه های مختلفی از spf هستند که بر حسب میزان تاثیر فرد متقاضی از ان ها استفاده خواهد کرد. در اینجا درجه های مختلف موجود در کرم های ضد آفتاب و میزان تاثیرات هر یک را بیان می کنیم تا بتوانید در انتخاب خود با دقت بیشتری عمل کنید.

برای انتخاب کرم ضد آفتاب خوب به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

کرم های ضد آفتاب با spf 15: بر اساس این درجه بندی کرم هایی با این درجه تنها یک پانزدهم از اشعه آفتاب را کنترل و محافظت می کند. کرم های ضد آفتاب spf 30: کرم هایی که ۹۷ درصد از نور خورشید را کنترل می کنند. کرم های ضد آفتاب spf 50: این نوع از کرم ها ۹۸ درصد از نور خورشید را کنترل می کند. به طور کلی بیشتر متخصصان پوست توصیه می کنند تا از کرم هایی با spf 30 استفاده شود زیرا تفاوت میان کرم هایی با درجات بالاتر تنها در میزان ماندگاری است.

برای انتخاب کرم ضد آفتاب خوب به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

توجه به آرم broad spectrum یا طیف وسیع:

یکی از نکات مهم در انتخاب کرم ضد آفتاب خوب وجود این عبارت بر روی بسته بندی های ضد آفتاب است که نشان دهنده سالم بودن ضد آفتاب و تاثیر محافظتی آن از پوست در برابر نور خورشید است. در اینجا توصیه می شود تا از ضد آفتاب های فیزیکی استفاده کنید که تاثیرات بیشتری در مقابل نور خورشید دارند و بهتر از پوست شما محافظت می کنند.

برای انتخاب کرم ضد آفتاب خوب به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

ضد آفتاب های شیمیایی و فیزیکی:

در انتخاب ضد آفتاب باید دو نوع ضد آفتاب شیمیایی و فیزیکی را انتخاب کنید که به دلیل عدم انعکاس ضد آفتاب های شیمیایی بهتر است تا از ضد آفتاب فیزیکی استفاده کنید که از پوست شما چندین برابر بهتر محافظت می کند و اشعه خورشید را منعکس می کند.

در آخر نیز بهتر است تا با نحوه استفاده از کرم ضد آفتاب خوب آشنا شوید که در آن به مدت زمان استفاده از اشاره می شود. قبل از خروج از خانه و قرار گرفتن در معرض آفتاب ۳۰ دقیقه قبل ضد آفتاب را بر روی پوست بمالید.

منبع : آرگا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آرایش

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا