نحوه ارسال ویدئو و ثبت نام در مسابقه میدون شبکه سه


نحوه ارسال ویدئو و ثبت نام در مسابقه میدون شبکه سه مسابقه میدون یک رقابت تلویزیونی استعدادیابی شغلی است که با هدف مشاوره و حمایت از کسب‌ و کارهای برتر نوپا، طراحی شده و با حضور 4 داور متخصص و فعال در حوزه کسب و کار نوین پخش خود را آغاز خواهد کرد. تعداد قسمت […] نوشته نحوه ارسال ویدئو و ثبت نام در مسابقه میدون شبکه سه اولین بار در مجله اینترنتی...

نحوه ارسال ویدئو و ثبت نام در مسابقه میدون شبکه سه

مسابقه میدون یک رقابت تلویزیونی استعدادیابی شغلی است که با هدف مشاوره و حمایت از کسب‌ و کارهای برتر نوپا، طراحی شده و با حضور ۴ داور متخصص و فعال در حوزه کسب و کار نوین پخش خود را آغاز خواهد کرد.

نحوه ارسال ویدئو و ثبت نام در مسابقه میدون شبکه سه

تعداد قسمت و زمان پخش از شبکه سه

برنامه «میدون» ۵۲ قسمت است که در هر قسمت ۳ شرکت کننده حضور دارند و در مجموع ۱۵۶ گروه شرکت می‌کنند که فصل نخست «میدون» در ۲۶ قسمت و به صورت ۲ روز در هفته روانه آنتن خواهد شد.

اسامی داوران مسابقه میدون

مینا مهرنوش عضو هیئت علمی دانشگاه تهران، مدیرعامل چندین شتاب دهنده و مرکز استعدادیابی و خلاقیت کسب و کار، علیرضا یونچی عضو مجمع عالی واردات، دکتر پرویز کرمی؛ دبیر ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان و امیرحسین اسدی مدیرعامل چندین شتاب دهنده و استارت آپ، تیم داوری نخستین دوره از مسابقه بزرگ تلویزیونی «میدون» را تشکیل می‌دهند.

نحوه ارسال ویدئو و ثبت نام در مسابقه میدون شبکه سه

نحوه برگزاری و تعداد شرکت کننده به فینال

در مسابقه استعدادیابی میدون که اکنون پیش تولید خود را سپری کرده است، ۳ شرکت کننده راه یافته به هر قسمت به ارائه طرح خود خواهند پرداخت و کارآفرین برتر هر شب با نظر داوران و جمعی از دانشجویان نخبه ایرانی انتخاب خواهد شد.
در انتهای هر هفته با رای مخاطبان، کارآفرین برگزیده از میان نفرات برتر هر قسمت انتخاب شده و تا سقف ۱ میلیارد تومان وام برای تبدیل طرح منتخب به کار صنعتی به آنها اختصاص خواهد یافت.

پارسا خائف خواننده تیتراژ اول مسابقه میدون

تیتراژ مسابقه استعدادیابی میدون را قرار است پارسا خائف نفر سوم مسابقه استعدادیابی عصر جدید اجرا کند.

«میدون» یک رقابت تلویزیونی استعدادیابیِ شغلی است که با هدف مشاوره و حمایت از کسب و کار‌های برتر نوپا، طراحی شده و با حضور ۴ داور متخصص و فعال در حوزه کسب و کار نوین پخش خود را آغاز خواهد کرد.

نحوه ثبت نام در مسابقه میدون

برای شرکت در مسابقه میدون در یک ویدئو:

۱٫ خودتان،
۲٫ شهرتان،
۳٫ خلاصه طرح کسب و کارتان،
۴٫ مزیت ها،
۵٫ سرمایه مورد نیاز و دوره بازگشت آن را در یک دقیقه معرفی کنید .

نحوه ارسال ویدئو به مسابقه میدون

۱٫ پشت میز و صندلی صحبت نکنید (ترجیحا در محیط کار باشد)
۲٫ صدای مزاحم در فضا نباشد
۳٫ دوربین خوابیده(افقی)باشد
۴٫ پوشش مخاطب متعارف باشد.
۵٫ فاصله تان با گوشی را کم کنید تا کیفیت صدا خوب باشد.
در انتهای فیلم جمله زیر را بگویید(در غیر این صورت فیلم شما بررسی نخواهدشد):
حجم فیلم ارسالی بیشتر از ۳۰۰ مگابایت نباشد.

آدرس سامانه و تلفن تماس میدون

تلفن تماس جهت ارسال فیلم در شبکه های مجازی ۰۹۱۰۶۷۶۳۱۴۷
کارشناسان با بررسی اطلاعات و ویدئو با طرح های منتخب جهت شرکت در برنامه تماس میگیرند.

کادر مربوط به ثبت نام که باید توسط شرکت کننده پر شود:

نام و نام خانوادگی

تلفن تماس

شهر/روستا

عنوان طرح

خلاصه طرح

خلاصه مزیت طرح

ارسال فایل ویدئو از طریق:
از طریق شبکه های اجتماعی فیلم را ارسال میکنم

امیرحسین اسدی از داوران مسابقه استعدادیابی شغلی «میدون» در گفتگویی در خصوص این رقابت تلویزیونی گفت: در تمام دنیا برنامه‌هایی وجود دارد تا کسانی که دارای محصول، ایده و تیم هستند طرح خودشان را ارائه کنند و با جذب سرمایه، کسب و کار خود را راه اندازی کنند.

وی ادامه داد: چنین برنامه‌هایی در بسیاری از کشورها حتی افغانستان پیاده می‌شود. برنامه‌ای مثل «میدون» می‌تواند فضای کسب و کار و اشتغال کشور را تغییر بدهد و می‌تواند طلایه‌دار هدایت جوانان کشور به سمت راه‌اندازی کار، خوداشتغالی و کارآفرینی کند

اسدی پیرامون ساز و کار شرکت در این برنامه عنوان کرد: با توجه به فراخوانی که از تلویزیون پخش شد یک طرح کسب و کار در برنامه «میدون» تهیه شده است، جوانان و تیم‌هایی که دارای ایده و محصول هستند، ثبت نام کرده و طرح خود را بارگذاری می‌کنند و کمیته پذیرش اولیه، طرح کسب و کار شرکت کنندگان را بررسی می‌کند.
چنانچه از استانداردهای اولیه برخوردار باشد، با شرکت کنندگان تماس حاصل می‌شود و در یک برنامه اجرایی نمونه اولیه کار خود را ارائه می‌کنند.
نهایتا اگر تایید شود، یک کارشناس همراه تیم قرار می‌گیرد و راهنمای شروع کار می‌شود.

نحوه ارسال ویدئو و ثبت نام در مسابقه میدون شبکه سه

فرق مسابقه میدون و عصر جدید

این کارشناس در خصوص تمایزات این برنامه تخصصی با مسابقه استعدادیابی‌ نظیر «عصر جدید» توضیح داد: استقبال از مبحث کارآفرینی در مقایسه با «عصر جدید» قطعا کمتر خواهد بود و از طرفی «عصر جدید» یک برنامه عمومی و سرگرمی بود و هدف آن برنامه مشخصا استعدادیابی نبود، بلکه شاید نشان دادن استعدادها، ایجاد موج، شعف اجتماعی و بروز استعداد و توانایی بود.

اسدی افزود: برنامه «میدون» نگاهی تخصصی دارد اما تلاش می کند مسیر کسب و کار را در کشور توسعه دهد تا جوانان به سمت توسعه کسب و کار و خوداشتغالی حرکت کنند و خودشان وارد میدان شوند و در نهایت فضای کسب و کار را در دل جامعه توسعه دهد.

این برنامه یک مسابقه تلویزیونی جدید با عنوان «میدون» است که قرار است به‌زودی روی آنتن شبکه سه برود. این مسابقه به تهیه‌کنندگی سید محسن هاشمی گلپایگانی تولید خواهد شد

نحوه ارسال ویدئو و ثبت نام در مسابقه میدون شبکه سه

نکته مهم این‌که حضور داوران که اغلب از اساتید دانشگاه و کارآفرین‌های برتر در کنار دانشجویان نخبه در این مسابقه حضور خواهند داشت هم فضا را به کلی متفاوت از عصر جدید می‌کند
از طرفی این مسابقه مجری رسمی ندارد و صرفا در پشت صحنه ها جوانی به نام حامد سلطانی قرار است گرداننده بخش‌هایی از برنامه شرکت کنندگان را اداره میکند
این مسابقه دو تیتراژ دارد که هر کدام راخواننده مجزایی اجرا می‌کند. خواننده تیتراژ انتهایی برعهده سینا سرلک است.

هاشمی درباره فصل‌بندی شدن این مسابقه و تعداد قسمت‌ها و زمان پخش هم توضیح داد: در حال حاضر برنامه‌ریزی ما برای دو فصل و ۵۲ قسمت است و بعد منتظر بازخورد مخاطبان برای ادامه مسابقه و فصل‌های بعد می‌مانیم. البته هنوز زمان و روزهای پخش مشخص نشده اما قرار است هفته‌ای دو شب روی آنتن برود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


غار کوه گره خان آباد