حضور 11 متسابق و 3 داور گیلانی در مسابقات کشوری قرآن کریم


حضور 11 متسابق و 3 داور گیلانی در مسابقات کشوری قرآن کریم

گروه فعالیت های قرآنی - مدیرکل اوقاف گیلان گفت: 11 متسابق قرآنی و 3 داور از گیلان در مسابقات سراسری قرآن کریم که مهر ماه امسال در اصفهان برگزار می شود، حضور می‌یابند.

حضور 11 متسابق و 3 داور گیلانی در مسابقات کشوری قرآن کریم

حجت الاسلام علیزاده، مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان در گفت وگو با ایکنا از گیلان، با اعلام این خبر اظهار کرد: پس از برگزاری مسابقات استانی قرآن کریم با حضور 181 قاری و حافظ گیلانی در تیرماه امسال در رشت، نفرات برتر هر رشته به مسابقات کشوری راه یافتند.

وی افزود: محمد رضا نمازی در رشته اذان، محمدعلی عنبری در رشته قرائت و حسین عزیزی و سجاد اکباتانی در رشته ترتیل در مسابقات سراسری قرآن کریم حضور دارند. همچنین امیدرضا رحیمی در حفظ کل نیز دیگر نماینده گیلان در بخش برادران مسابقات سراسری قرآن کشور است.

علیزاده خاطرنشان کرد: در بخش خواهران نیز زکیه صابر در رشته حفظ 20 جزء، افسانه دنیایی در رشته ترتیل و سیده زینب تقواپور در رشته حفظ کل به رقابت با نخبگان قرآنی کشور می پردازند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان تصریح کرد: ثریا کوهستانی در رشته حفظ 10 جزء، سمیه آصفی و عاطفه ناصح در رشته قرائت در مسابقات سراسری قرآن کریم حاضر می شوند.

وی همچنین از حضور سه گیلانی در تیم داوری مسابقات سراسری قرآن کریم خبر داد و گفت: استاد محمود لطفی نیا در رشته قرائت و حفظ کل داور لحن، یوسف ایزدی در رشته ترتیل و حفظ 10 و 20 جزء داور تجوید و جمشید بذربخش در رشته دعاخوانی داور لحن هستند.

گفتنی است؛ مسابقات سراسری قرآن کریم از 6 تا 19 مهر ماه سالجاری در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تهران رکورددار چند قلوزایی