رونالدو: مردم نادان و حرافند


رونالدو: مردم نادان و حرافند

تهران- ایرنا- بانوی پیر برای پیروزی 2 بر یک و البته نه‌چندان دلچسب شب گذشته خود مقابل ورونا مدیون «کریستیانو رونالدو» است و حالا مرد پرتغالی در خصوص تنش و جنجال موجود مابین وی و هواداران اتلتیکو مادرید صحبت‌هایی مطرح کرد.

در واقع، کاپیتان تیم ملی پرتغال پس از درخشش در بازی شب گذشته و تثبیت پیروزی یووه، اظهارات تند و تیزی را خطاب به منتقدانش عنوان کرد.

دیشب شاگردان «مائوریتسیو ساری» بازی باخته را با برد عوض کردند. «آرون رمزی» ستاره تازه‌وارد یووه گل نخست و تساوی‌بخش این تیم را پس از گذشت ۳۰ دقیقه از زمان بازی به ثمر رساند و رونالدو نیز با پنالتی دقیقه ۴۹ خود، سه امتیاز حیاتی را برای تورینی‌ها به ارمغان آورد.

پنج بار برنده توپ طلای جهان پس از بروز رفتارهای تحریک‌آمیز به سوی هواداران اتلتیکو در بازی وسط هفته گذشته یووه مقابل تیم مادریدی که در نهایت با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید، جنجال‌آفرین شد.

او که پیش‌تر و خطاب به هواداران اتلیتکو دلیل رفتار خود را با جمله "باید بعضی چیزها را یاد بگیرید" توضیح داده بود؛ پس از بازی شب گذشته از ارائه توضیحات بیشتر در این خصوص اجتناب کرد و اظهار داشت: مردم دوست دارند زیاد حرف بزنند، همین؛ آنها نادان هستند و فقط زیاد حرف زدن را دوست دارند.

بدنبال نمایش نامنظم و بهم‌ریخته یووه در بازی شب گذشته، ساری مدعی شد که تیم تحت هدایت وی "در حال بازسازی است" و رونالدو نیز از هواداران خواست تا صبور باشند.

وی در این خصوص تاکید کرد: موضوع مهم این است که بازی را بردیم؛ بعد از بازی لیگ قهرمانان خسته بودیم که البته با توجه به سفر به مادرید و بازی سخت با اتلتیکو طبیعی است؛ با این حال موفق شدیم سه امتیاز را بگیریم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ویدیو / دلخوری رابعه اسکویی از مازیار لرستانی پس از شایعه ازدواج‌شان