چه اتفاقی برای بیت کوین افتاد و آینده بیت کوین چیست ؟


چه اتفاقی برای بیت کوین افتاد و آینده بیت کوین چیست ؟

قیمت بیت کوین طی مدت زمان چندین روز حدود 8 درصد افت داشت و به قیمتی بازگشت که امسال و پس از بحران سال 2018 از آنجا شروع به نوسان کرده بود.

چه اتفاقی برای بیت کوین افتاد و آینده بیت کوین چیست ؟

چه اتفاقی برای بیت کوین افتاد و آینده بیت کوین چیست ؟

قیمت بیت کوین طی مدت زمان چندین روز حدود ۸ درصد افت داشت و به قیمتی بازگشت که امسال و پس از بحران سال ۲۰۱۸ از آنجا شروع به نوسان کرده بود.

گفته میشود که این نزول بخاطر فروش گسترده و ناگهانی بیت کوین بوده است که موجب شد بازار این بزرگترین ارز دیجیتال به صورت ناگهانی ریزش داشته باشد. شنیده ها حاکی از آن است که این فروش بخاطر این بوده است که به اصطلاح نهنگ بیت کوین حجم زیادی از بیت کوین را فروخته است تا بتواند پس از اینکه بیت کوین بخاطر کاهش تقاضا افت قیمت یافت، مجددا شروع به خرید نماید که همین حرکت میتواند میلیون ها دلار پول را به جیب این افراد واریز کند.

طبق گفته های هفته گذشته یکی از بزرگترین سرمایه داران بیت کوین ۲۵۰۰۰ بیت کوین را با ارزشی بی از ۲۰۰ میلیون دلار از یک کیف پول مجازی به یک صرافی بیت کوین و ارز دیجیتال در سان فرانسیسکو منتقل کرد.

کمی پس از این اقدام، ۱۴۰۰۰ بیت کوین با ارزش ۱۱۲ میلیون دلار نیز از یک کیف پول ارز دیجیتال خارج شده و در پی آن شاهد خروج ۱۱۰۰۰ بیت کوین به ارزش ۸۸ میلیون دلار بودیم.

اگر کمی به این ماجرا از منظر ریاضیاتی نگاه کنید،‌به راحتی در می یابید که شخصی ۲۵۰۰۰ دلار را به قیمت ۲۱۵ میلیون دلار به فروش رسانده و اندکی بعد همان ارزش را به مبلغ ۲۰۰ میلیون دلار مجددا خریداری کرده است. با اینکار این افراد ۱۵ میلیون دلار به جیب زده اند و پس از خرید همان میزان بیت کوین که داشتند از بازار خارج شدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز و طلا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رفع مشکل دوربین آیفون، 96میلیون‌تومان ناقابل!