مشاوره حقوقی رایگان در فرهنگسراهای پایتخت به شهروندان ارائه می‌شود


مشاوره حقوقی رایگان در فرهنگسراهای پایتخت به شهروندان ارائه می‌شود

تهران-ایرنا- کانون بسیج وکلای دادگستری در فرهنگسراهای پایتخت به شهروندان مشاوره حقوقی رایگان ارائه می‌دهند.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در قالب امضای تفاهمنامه همکاری میان کانون بسیج وکلا و سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، ضمن برگزاری کلاس‌های حقوقی کاربردی، ارایه خدمات مشاوره حقوقی برای مدیران و کارکنان سازمان فرهنگی هنری و در اختیار قراردادن فضای مناسب برای مدیریت متمرکز خدمات حقوقی، آموزشی و مشاوره‌ای، محتوای آموزشی نکات کاربردی حقوقی تولید و در قالب‌های مختلف مانند بیلبورد، کاتالوگ، کتابچه و... ارائه می‌شود.

رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران امضای این تفاهمنامه را اقدام موثری دانست و گفت: این تفاهمنامه نباید در حد نوشته باقی بماند.

سعید اوحدی افزود: فرصت خوبی است تا با ظرفیت‌هایی که در مراکز فرهنگی هنری این سازمان وجود دارد مسائل مربوط به حقوق کاربردی را در قالب کلاس‌های آموزشی برای مخاطبان به صورت رایگان برگزار کنیم.

وی بیان کرد: همچنین می‌توان میزهای مشاوره حقوقی در فرهنگسراها برپا و از طریق آن به شهروندان خدمات مشاوره حقوقی ارائه کرد.

آیین امضای تفاهم‌نامه همکاری میان سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و کانون بسیج وکلای دادگستری با حضور سعید اوحدی رییس، محمود حمیدی مشاور و مدیرکل حوزه ریاست و حامد طراحی رییس مرکز مشارکت‌های فرهنگی هنری سازمان فرهنگی هنری و حمیدرضا محمدی رییس کانون بسیج وکلای دادگستری در سازمان فرهنگی هنری برگزار شد.

تهرام/۷۲۴۵//۱۳۴۸

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا