دسته عزاداری نوجوانان در کربلای معلی


دسته عزاداری نوجوانان در کربلای معلی

عزاداران انجمن پیشاهنگی الکفیل وابسته به بخش کودکان و نوجوانان آستان قدس عباسی برای چهارمین سال متوالی وبا مشارکت بیش از دویست نیروی پیشاهنگی انجمن آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الکفیل، راهپیمایی عزاداران انجمن پیشاهنگی الکفیل وابسته به بخش کودکان و نوجوانان آستان قدس عباسی بعد از ظهر روز (20 محرّم الحرام 1441هـ) مصادف با (31 شهریورماه 1398) برای چهارمین سال متوالی وبا مشارکت بیش از دویست نیروی پیشاهنگی انجمن آغاز شد.

این راهپیمایی از منطقه باب بغداد به سمت حرم مطهر ابی الأحرار (علیه السلام) حرکت کرد تا ضمن ابراز تسلیت به محضر مقدس صاحب العصر والزمان حجت بن الحسن عسکری (عجّل الله تعالى فرجه الشریف) با حضرت سیّد الشهداء (علیه السلام) تجدید عهد نمایند.

سپس عزاداران درحالیکه پرچمهای سیاه عزا در دست داشتند با عبور از بین الحرمین به سمت حرم مطهر حضرت ابو الفضل عبّاس(علیه السلام) حرکت کردند. طی این مراسم صحنه هایی از واقعه کربلا و ویژگی های یاران امام حسین (علیه السلام) که شامل جانفشانی، ایثار و از خود گذشتگی می شود به تصویر کشیده شد.

این مراسم سوگواری در صحن مطهر عباسی با تلاوت آیاتی از قرآن کریم، مداحی و سینه زنی در حرم مطهر حضرت قمر بنی هاشم (علیه السلام) به پایان رسید.

پایان پیام/42

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان