انتشار کتابچه استفتائات شعائر حسینی در آستان قدس عباسی


انتشار کتابچه استفتائات شعائر حسینی در آستان قدس عباسی

کتابچه فتاوی آیت الله العظمى سید علی حسینی سیستانی و آیت الله سید محمد سعید الحکیم منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الکفیل، بخش امور دینی آستان قدس عباسی در راستای ارتقای ابعاد معرفتی و فقهی مخاطبان مومن کتابچه ای با عنوان (استفتاءات الشعائر الحسینیّة؛ استفتاءات شعائر حسینی) بر اساس فتاوی آیت الله العظمى سید علی حسینی سیستانی، مرجعیت دینی اعلی و آیت الله سید محمد سعید الحکیم، مرجعیت دینی برجسته عراق منتشر کرد.

این اثر باتوجه به اهمیت والای شعائر حسینی در نشر پیام امام حسین (علیه السلام)، راه استوار ایشان و گسترش روح اسلام از طریق ادامه نهضت حسینی در اکثر نقاط جهان منتشر شد.

با توجه به لزوم تبیین برخی مسائل شرعی مرتبط با شعائر حسینی، بخش امور دینی آستان قدس عباسی برخی سوالات پراکنده مومنان از دو مرجع عالیقدر را در کتابچه ای جمع آوری نمودند تا مومنان از پاسخهای مرتبط با موضوع کتابچه آگاهی کسب نمایند.

شایان ذکر است، بخش امور دینی آستان قدس عباسی مسئولیت آگاهی بخشی اقشار مختلف و تقویت فرهنگ ناب اسلامی از طریق قرآن و اهل بیت را به عهده دارد.

این اثر به دلیل استقبال گسترده مخاطبان در چندین نوبت به چاپ رسیده است و علاوه بر فروش مستقیم در نمایشگاه وابسته به بخش امور دینی آستان مقابل باب امام حسن (علیه السلام) ، امکان دانلود آن از طریق صفحه انتشارات بخش امور دینی در سایت رسمی آن به آدرس زیر:https://alkafeel.net/religious/index.php مهیا است.

پایان پیام/42

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صدای کوتوله برزیلی برای آموزش و سریع حرف زدن