وقف مهربانی در طرح مهر تحصیلی


وقف مهربانی در طرح مهر تحصیلی

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی گفت: طرح مهر تحصیلی به منظور حمایت از دانش آموزان بی‌بضاعت و مستعد استان از محل موقوفات مرتبط و مشارکت خیرین به همت سازمان اوقاف و امور خیریه در سراسر کشور برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، منطقه خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام و المسلمین بخشی‌پور، امروز 31 شهریور جاری، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرح مهر تحصیلی به منظور حمایت از دانش‌آموزان بی‌بضاعت و مستعد استان از محل موقوفات مرتبط و مشارکت خیرین به همت سازمان اوقاف و امور خیریه در سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی افزود: امسال ۳۰ هزار بسته تحصیلی توسط سازمان تهیه و توزیع خواهد شد که ۱۸ هزار بسته تحصیلی ویژه دانش‌آموزان دبستان و ۱۲ هزار بسته ویژه دانش آموزان متوسطه است.

وی افزود: در خراسان جنوبی ۵۲ بسته تحصیلی از محل موقوفات مرتبط توزیع خواهد شد که بر این اساس ۳۵ بسته از محل موقوفه پرویز رحیمی در روستای خراشاد بیرجند و ۱۲ بسته از محل موقوفه عبداله در شهرستان سربیشه و ۵ بسته از محل موقوفه سلم‌آباد سربیشه اجرای نیت خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: با توجه به نزدیکی شروع سال تحصیلی جدید یکی از حوزه‌هایی که نیاز روز جامعه است و واقفین باید به آن توجه ویژه داشته باشند، کمک هزینه‌های تحصیلی دانش‌آموزان بی‌بضاعت است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس