کشف 2200 کیلو مواد مخدر در 3 عملیات


کشف 2200 کیلو مواد مخدر در 3 عملیات

فرمانده مرزبانی ناجا از کشف 2 هزار و 200 کیلوگرم انواع موادمخدر در سه عملیات جداگانه خبر داد.

کشف 2200 کیلو مواد مخدر در 3 عملیاتبه گزارش فانوس، سردار قاسم رضایی در تشریح رشادتهای مرزبانان استان سیستان و بلوچستان در چند روز گذشته اظهار کرد: مرزبانان هنگهای مرزی میرجاوه و زابل در چند روز گذشته با اشراف گسترده اطلاعاتی از مرزهای منطقه، از ورود باندهای کلان قاچاق موادمخدر به صورت همزمان مطلع شدند و با آمادگی عملیاتی، به پوشش‌ مناطق آلوده پرداختند.

فرمانده مرزبانی ناجا افزود: مرزبانان با تاکتیکهای عملیاتی و آمادگی رزمی در نقطه صفر مرزی شهرستانهای میرجاوه و زابل و نیز با اجرای گشت‌ و کمینهای هدفمند، موفق شدند در سه عملیات جداگانه از ورود باندهای کلان قاچاق موادمخدر به مرزهای کشور ممانعت کنند.

وی تصریح کرد: مرزبانان در این عملیات بیش از دو تن و 200 کیلوگرم انواع موادمخدر شامل یک تن و 213 کیلو و 700 گرم تریاک، 305 کیلوگرم شیشه، 643 کیلوگرم مرفین و 35 کیلو و 700 گرم هروئین و سایر موادمخدر را کشف کردند.

این مقام انتظامی به کشف مقادیر قابل توجهی سلاح، مهمات و تجهیزات ارتباطی اشاره و خاطرنشان کرد: مرزبانان در این عملیاتها، دو دستگاه خودرو را توقیف و 6 قاچاقچی را دستگیر کردند که یکی از قاچاقچیان در درگیری با مرزبانان مجروح شد.

وی، مرزهای کشور را برای قاچاقچیان و سودجویان ناامن دانست و یادآور شد: مرزبانان با حضور شبانه‌روزی در مرزها، با هرگونه پدیده قاچاق برخورد خواهند کرد و قاچاقچیان بدانند که سدی محکم به نام مرزبانان در مقابل آنها ایستادگی خواهند کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل