تجربیات سال‌های دفاع مقدس ایران را به ابرقدرت منطقه تبدیل کرده است


تجربیات سال‌های دفاع مقدس ایران را به ابرقدرت منطقه تبدیل کرده است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: تجربیات سال‌های دفاع مقدس کاری کرده که امروز جمهوری اسلامی به عنوان ابرقدرت منطقه مطرح است.

به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما امروز(۳۱ شهریور) در مراسم رژه نیروهای مسلح، با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه نگذاریم دفاع مقدس از یادها برود، اظهار کرد: باید گنجینه دفاع مقدس را حفظ کنیم.


آیت‌الله علما تصریح کرد: هشت سال دفاع مقدس یعنی هشت سال ایستادگی، مقاومت و دفاع که امروز سبب شده احدی در دنیا و در راس آنها آمریکا جرات کج نگاه کردن به ایران اسلامی را نداشته باشد.


وی اضافه کرد: در حالیکه در سالهای دفاع مقدس دشمن به پشتیبانی ده‌ها کشور به کشور ما هجوم آورده بود، اما در سایه هدایت امام(ره) و ایثار رزمندگان و حضور مردم این دوران به یک پدیده تبدیل شد.


وی با بیان اینکه سالهای دفاع مقدس یعنی ظهور باکری‌ها، باقری‌ها، بابایی‌ها و شیرودی‌ها گفت: دفاع مقدس کاری کرده که امروز ایران اسلامی به عنوان ابرقدرت منطقه مطرح است و رئیس جمهور آمریکا دیگر جرات صحبت کردن در مورد ایران اسلامی را ندارد.


وی در ادامه با بیان اینکه در سالهای دفاع مقدس هیبت دشمنان را شکستیم، گفت: دفاع مقدس تنها دفاع از آب و خاک نبود بلکه دفاع از فرهنگ و ارزش ها بود که امروز خود را نشان می دهد.


آیت الله علما ادامه داد: امروز در سایه اقتدار سپاه، ارتش، نیروی انتظامی، بسیج و همه مردم، آمریکا را منزوی کرده و پشت پنجره‌ها نگه داشته‌ایم.


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با تاکید بر اینکه امروز ایران اسلامی سردمدار امنیت منطقه است، گفت: امروز امنیت منطقه مربوط به ایران است و دیگر خبری از اسرائیل که شعار از نیل تا فرات را سر می‌داد، نیست.


وی با بیان اینکه امروز ایران اسلامی به عنوان قدرت بزرگ در منطقه مطرح است، تاکید کرد: امروز اقتدار و قدرت ایران اسلامی امنیت لبنان، سوریه، عراق، یمن و سایر کشورها را تامین می‌کند.


امام جمعه کرمانشاه ادامه داد: امروز دنیا از سبک و روش و مدیریت ایران اسلامی یعنی مقاومت و ایستادگی کپی برداری می‌کنند و در سایه این اتفاق قدرت های بزرگ از کشور کوچکی مثل لبنان حساب می‌برند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کاردستی چرخه آب کلاس اول