آسیب‌های نوظهور خانواده در مسجد داودقلی زنجان بررسی شد


آسیب‌های نوظهور خانواده در مسجد داودقلی زنجان بررسی شد

همایش بزرگ خانواده عاشورایی با موضوع بررسی آسیب های نوظهور خانواده شب گذشته بعد از نماز مغرب و عشا با حضور فرمانده نیروی انتظامی زنجان در مسجد داودقلی زنجان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان در این همایش با اعلام اینکه اعتقادات دینی، اساس و اصل سرمایه های یک ملت است، گفت: مردم خود عامل اصلی تولید امنیت در سطوح مختلف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی در جامعه اسلامی بوده و پلیس تنها به عنوان حافظ امنیت و ناظر و ناظم اجتماعی در خدمت آنان می‌باشد.

سردار «رحیم جهانبخش» آرامش و امنیت مردم و افزایش رضایتمندی عمومی از پلیس را هدفی مقدس و ارزشمند برای نیروی انتظامی عنوان و بیان کرد: در دستیابی به جامعه ای ایمن بایستی همواره بیشترین منابع و بهترین سرمایه های انسانی به بخش آموزش اختصاص یابد و از سنین کودکی و از نهاد خانواده باید در حوزه باورها، ارزش ها، اعتقادات، و دیگر مفاهیم حوزه فرهنگ عمومی برنامه ریزی داشت.

آسیب‌های نوظهور خانواده در مسجد داودقلی زنجان بررسی شد

فرمانده انتظامی استان زنجان از خانواده به عنوان نخستین و مهم ترین کانون تربیت انسان ها یاد کرد و گفت: بیشترین دانسته ها و تجارب، فرهنگ و تمدن، اخلاق و اندیشه از این نهاد به اذهان کودکان منتقل می شود و نوع کارکرد خانواده نقش موثری در نوع رفتار فرزندان در اجتماعی دارد.

وی، امنیت در بستر فضای مجازی را موضوعی بسیار مهم و حساس دانسته و گفت: عدم رعایت نکات امنیتی لازم در فضای مجازی، خطرات و آسیب‌های جبران‌ناپذیری را برای کاربران به دنبال داشته که آموزش هدفمند، مدیریت، کنترل و نظارت بر رفتار فرزندان در فضای مجازی می‌تواند در پیشگیری از وقوع این گونه جرایم، بسیار تاثیرگذار باشد.

فرمانده انتظامی استان زنجان با تاکید بر ترویج فرهنگ دینی و قرآنی بین اعضای خانواده ها ، اظهار کرد: استفاده از ظرفیت های مردمی برای غلبه بر مشکلات اجتماعی، بهترین شیوه کاهش ناهنجاری ها در بین اقشار مختلف مردم است.

سردار جهانبخش بر استفاده از روش های نوآورانه و جذابیت در برنامه ها و محتوای آموزشی در حوزه تقویت باورها، اعتقادات، بصیرت افزایی و بینش سیاسی تاکید و بیان داشت : در راستای ایجاد مصونیت فرزندان از آسیب های فضای مجازی، باید بر تقویت بنیه ی اعتقادی آنان تاکید نماییم و با بالا بردن باورهای اسلامی و نظارت عاقلانه بر رفتار آنها آینده ی خوشی برای فرزندان خود رقم زده و فرزندانی موفق را تحویل جامعه بدهیم .

آسیب‌های نوظهور خانواده در مسجد داودقلی زنجان بررسی شد

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه موفقیت پلیس در عرصه نظم و امنیت ، نشان دهنده تعامل و همکاری خوب مردم و آحاد جامعه با پلیس است، گفت : علت اصلی بسیاری از مشکلات و آسیب های اجتماعی ، تغییر سبک زندگی اسلامی به سبک زندگی غربی است و خانواده به عنوان نخستین و مهمترین کانون تربیت انسان ها نقش مهمی در تربیت فرزندان دارد .

وی ،اجرای طرح های انتظامی و پاکسازی را در راستای افزایش ضریب امنیتی در سطح جامعه بسیار مؤثر عنوان کرد و اظهار داشت:با اجرای این طرح ها که در سایه همکاری و تعامل گسترده مردم اجرا می شود، محیط برای مجرمان و مخلان نظم و امنیت ، بیش از پیش ناامن خواهد شد.

آسیب‌های نوظهور خانواده در مسجد داودقلی زنجان بررسی شد

فرمانده انتظامی استان زنجان، پیشگیری از بروز رفتارهای مجرمانه، کاهش جرائم و افزایش رضایتمندی عمومی را از دیگر اهداف اجرای طرح های انتظامی برشمرد و از تعامل و همکاری بی دریغ مردم با پلیس ، در راستای انجام موفق مأموریت ها ، تقدیر کرد.

پایان پیام/73

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ مهدی کیا بنام بهار هنگام