آماده پاسخگویی به تهدیدهای دشمنان هستیم


آماده پاسخگویی به تهدیدهای دشمنان هستیم

فرمانده سپاه امام صادق (ع) عنوان کرد: در کنار خلیج همیشه فارس بخشی از توان تجهیزاتی و نیروهای سلحشور، شهادت طلب و ولایت مدار ایران اسلامی در قالب نیروهای مسلح به نمایش گذاشته شده تا یک بار دیگر آمادگی دفاع همه جانبه از مرزها و خاکریزهای مختلف انقلاب اسلامی را اعلام داشته و ثابت کنیم که آماده پاسخگویی به حملات و تهدیدها هستیم.

به گزارش ایسنا منطقه بوشهر، سردار علی رزمجو در مراسم رژه نیروهای مسلح استان بوشهر گفت: در کنار آبهای نیلگون خلیج فارس و ساحل بوشهر در حالی مراسم رژه نیروهای مسلح را اجرا می کنیم، که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحت رهبری امام خامنه ای دارای اقتدار و عزت و نیروهای مسلح مقتدر و مردم خوب و باوفا و مسئولین خدمتگزار افتخارآفرین است.

وی ادامه داد: سرمایه های ایران اسلامی اقتدار این کشور را در درون و در مقیاس بین المللی خلق و به نمایش گذاشتند.

فرمانده سپاه بوشهر اظهار کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران دارای پیشانی دفاعی قوی، پهناور و گسترده ای است که استکبار و استعمار را به زانو درآورده و انرژی و پتانسیل آنها را در مقیاس جهانی بی خاصیت نموده است.

سردار رزمجو خاطرنشان کرد: در اولین روز هفته دفاع مقدس در کنار خلیج همیشه فارس بخشی از توان تجهیزاتی و نیروهای سلحشور، شهادت طلب و ولایت مدار در قالب نیروهای مسلح یک بار دیگر آمادگی دفاع همه جانبه از مرزها و خاکریزهای مختلف انقلاب اسلامی را اعلام داشته و ثابت کردند که آماده پاسخگویی حملات و تهدیدها هستیم.

وی تصریح کرد: در سی و نهمین سالگرد دفاع مقدس فرزندان ایران بیشتر از گذشته آمادگی پاسخ به هر نوع از تهدیدات دشمنان انقلاب اسلامی را دارند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طَرح ِ اَندام ِ درد