کوهنورد حادثه‌دیده در ارتفاعات بینالود امدادرسانی شد


کوهنورد حادثه‌دیده در ارتفاعات بینالود امدادرسانی شد

مشهد- ایرنا- رئیس جمعیت هلال احمر نیشابور گفت: کوهنوردی که در ارتفاعات بینالود بخاطر ضعف و ناتوانی بدنی گرفتار شده بود از سوی نجاتگران کوهستان این جمعیت مورد امدادرسانی قرار گرفت.

اسماعیل شاه‌بیکی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی اعلام این حادثه در منطقه سختگذر کوهستانی با توجه به وخامت حال کوهنورد مصدوم و ضرورت اعزام سریع وی به مرکز درمانی، بالگرد اورژانس به موقعیت اعزام‌ شد اما بخاطر مناسب نبودن شرایط منطقه امکان فرود بالگرد میسر نشد لذا دو گروه پشتیبان به محل اعزام شدند.
وی ادامه داد: گروه پیشرو جمعیت هلال احمر پس از رسیدن به موقعیت، تثبیت و ارائه خدمات امدادی به کوهنورد مصدوم در حدفاصل جان پناههای دو شهید و مدرس اقدام به انتقال مصدوم و استقرار در جان پناه دو شهید کرد.

رئیس جمعیت هلال احمر نیشابور گفت: با این وجو. د باز هم در پی تاریکی هوا امکان انتقال مصدوم میسر نشد اما در ساعات اولیه امروز در صورت مساعد بودن هوا انتقال مصدوم به منطقه امن با استفاده از بالگرد صورت می‌گیرد.
وی افزود: وضعیت مصدوم که به دلیل تشنج دچار نوسان هوشیاری شده بود با ارتباط مستقیم پزشک درمانگاه هلال نیشابور و انجام اقدامات لازم درمانی هم اینک مطلوب است.
نیشابور در فاصله ۱۲۷ کیلومتری غرب مشهد واقع است.
۹۸۶۹/۱۸۵۸

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی