ورود ناگهانی شیر به داخل خانه، صاحبخانه را تا مرز سکته برد! + فیلم


ورود ناگهانی شیر به داخل خانه، صاحبخانه را تا مرز سکته برد! + فیلم

شیری که پنهانی وارد سرویس بهداشتی خانه یک خانواده اهل کالیفرنیا شده بود، اهالی خانه را شوکه کرد.

ورود ناگهانی شیر به داخل خانه، صاحبخانه را تا مرز سکته برد! + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یک خانواده اهل " سیرا نوادا " در شمال کالیفرنیای آمریکا که از بیرون به خانه برگشته بودند، هرگز تصور نمی‌کردند در منزل خود با صحنه‌ای وحشتناک روبه‌رو شوند. یکی از اعضای خانواده هنگام مراجعه به سرویس بهداشتی ناگهان با یک شیر کوهی که در داخل دستشویی دراز کشیده بود، مواجه شد.

این حیوان که پس از ورود به داخل خانه برای ساعت‌ها در داخل آن پرسه می‌زد، سرانجام پس از خسته شدن برای استراحت به داخل سرویس بهداشتی رفته بود. یکی از تصاویر منتشر شده، این حیوان را در حالی که با دیدن یکی از اعضای این خانواده دچار شوک شده است، نشان می‌دهد.

بلافاصله این خانواده با پلیس محلی و مرکز حیات وحش تماس گرفتند و از آنها کمک خواستند. بنا به گفته " آندرا بنسون" یکی از مأموران پلیس محلی، این حیوان در حالی که دچار ترس و وحشت شده بود، پس از حضور آنها به زیرزمین خانه فرار کرد. در ویدئویی که منتشر شده است، این حیوان را در حالی که برای فرار به درب زیرزمین ضربه می‌زند، نشان می‌دهد. سرانجام مأموران پلیس با کمک مأموران حیات وحش و با استفاده از یک نردبان، موفق شدند امکان فرار این شیر کوهی را فراهم کنند.

انتهای پیام/

صحنه ای دلهره آوری که خانواده آمریکایی در سرویس بهداشتی خانه با آن روبرو شدند

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403