کاهش وزن 13 کیلوگرمی بازیگر زن


کاهش وزن 13 کیلوگرمی بازیگر زن نوشته کاهش وزن 13 کیلوگرمی بازیگر زن اولین بار در موسیقی ایرانیان. پدیدار شد.

کاهش وزن 13 کیلوگرمی بازیگر زنکاهش وزن 13 کیلوگرمی بازیگر زن“جنیفر آنیستون” برای به دست آوردن نقش‌های دلخواهش در هالیوود مجبور به کاهش وزن بود. در کتاب “نسل دوستان: بررسی دقیق سریالی که یک نسل از تلویزیون را شکل داد” (Generation Friends) که به مناسبت بیست و پنجمین سالگرد سریال “دوستان” (Friends) منتشر شد درباره مسئله کاهش وزن آنیستون این‌گونه نوشته شده بود: “او برای ماندن در هالیوود مجبور به کم کردن ۱۳ کیلو شد. لس‌آنجلس جای سختی برای بازیگران زن و زنان بود. مدیر برنامه‌های جنیفر آنیستون بسیار به او سخت می‌گرفت.”

آنیستون پیش از ورود به هالیوود از شرایط آن آگاه بود زیرا پدرش “جان آنیستون” از کهنه‌کاران عرصه سریال‌های احساسی بود و او با حضور در سریال‌های “روز تعطیلی فریس بیولر” (Ferris Bueller’s Day Off) و “مالای” (Molloy) حضور در تلویزیون را تجربه کرده بود. در بخش دیگری از کتاب آمده است: “آنیستون فرد چاقی محسوب نمی‌شد و همه او را زیبا می‌دانستند اما به گفته دست‌اندرکاران سریال او از دید دوربین چاق بود و باید این وزن را از دست می‌داد.”

آنیستون درباره عکسش روی صفحه اول مجله رولینگ استونز در سال ۱۹۹۶ گفت: “من سس مایونز زیاد می‌خوردم، ساندویچ با سس مایونز، سس مایونز و نان، به نظرم خوشمزه‌ترین غذا در دنیا بود.” اما او می‌دانست که باید تغییراتی در برنامه غذایی‌اش بدهد: “مدیر برنامه‌هایم به من مستقیماً گفت که من به دلیل چاق بودن پیشنهاد‌های زیادی دریافت نمی‌کنم. من برنامه غذایی ناسالمی داشتم، سیب زمینی سرخ کرده و میلک شیک و نکته مثبت لاغر شدن این بود که به غذا خوردنم توجه کردم.”

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403