مسجد بزرگ پاریس؛ نمادی از صلح و آرامش برای شهروندان


 مسجد بزرگ پاریس؛ نمادی از صلح و آرامش برای شهروندان

مسجد بزرگ پاریس با حیاط روباز و فواره‌های زیبا، رستوران و اتاق چای و محوطه سرسبز خود یکی از مکان‌های موردعلاقه شهروندان پاریسی برای گذران ساعات روزشان است.

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون های مساجد به نقل از «Spottedbylocals»، مسجد بزرگ پاریس مکانی است که بسیاری از شهروندان پاریسی علاقه مند هستند تا برخی از ساعت های روز خود را در آنجا بگذرانند.

فضای آرام، صمیمی و بسیار دوستانه این مسجد موجب می شود تا افراد نه تنها برای ادای نماز بلکه حتی فقط برای پیاده روی یا نوشیدن چای نعنا به آنجا بیایند.

فضای مسجد بزرگ پاریس بسیار زیبا است. فضای بیرون آن کاملا سفید است. در داخل مسجد اتاقی بسیار بزرگ با حوضچه ای در وسط آن، قرار دارد و ستون های سفید اطراف آن را فرا گرفته اند.

فضای داخلی مسجد با موزائیک های بسیار زیبا مفروش شده که زیبایی خاصی به آن بخشیده است.

حیاط روباز مسجد بزرگ پاریس هم با مناره، گیاهان و فواره های بی نظیر تزئین شده و به قدری زیبا است که گاهی فراموش می کنید در وسط پاریس هستید.

مسجد بزرگ پاریس یک اتاق چای و یک رستوران هم دارد که بسیاری از افراد با دوستانشان برای خوردن چای به ویژه چای نعناهای معروف به آنجا می روند.

این مسجد همچنین دارای دو بالکن بسیار زیبا است. میزهای کوچک آبی و گرد که با نقاشی تزئین شده اند در محوطه این مسجد قرار دارند و درختان آن ها را احاطه کرده اند.

فضای این مسجد بسیار زیبا و نمادی از آرامش و صلح است.

پایان پیام/7

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر جنجالی ترانه علیدوستی روی تخت بیمارستان پس از انتشار خبر بیماری + عکس