هشت جلد جدید از مجموعه کتاب‌های «مهارت‌های طلبگی» آماده نشر می‌شود


هشت جلد جدید از مجموعه کتاب‌های «مهارت‌های طلبگی» آماده نشر می‌شود

حجت‌الاسلام پورامینی گفت: هشت جلد جدید از مجموعه کتاب‌های «مهارت‌های طلبگی» شامل مباحثی همچون مشاوران شریف، ‌خودسازی به زبان ساده و تبلیغ شیرین شورانگیز در ‌آینده نزدیک منتشر می‌شود.

خبرگزای شبستان، گروه اندیشه: هشت جلد جدید از مجموعه کتاب‌های «مهارت‌های طلبگی» که توسط گروه سنت‌های حوزوی وآداب طلبگی مرکز پژوهش‌های جوان وابسته به پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی تدوین شده است، به زودی منتشر می شود.

حجت الاسلام «محمدحسین پورامینی» انتقال سنت‌های حوزوی و تجربه‌های صحیح و مفید بزرگان علم و استوانه‌های اخلاق و تربیت به نسل نو طلبه را، با استفاده از راهکار جدید و در قالب کتاب‌هایی با عنوان مهارتی طلبگی، از جمله فعالیت‌های گروه سنت‏های حوزوی مرکز پژوهش‌های جوان دانست و اظهار کرد: در حوزه‏های علمیه، توجه به اخلاق و تربیت طلاب جوان همیشه دغدغه اصلی و محوری در کنار دروس رسمی بوده است و این ویژگی، زمینه رقابت سالم بین طلبه‌ها، برای برخورداری از فضیلت‌های اخلاقی و کسب مبادی آداب بوده است.

به گفته مدیر گروه سنت‌های حوزوی و آداب طلبگی مرکز پژوهش‌های جوان پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، مجموعه «مهارت‌های طلبگی» در شش دسته فردی، اجتماعی،‌ خانوادگی، علمی، اخلاقی‌ و تبلیغی تقسیم بندی شده است که۲۱ جلد آن، تاکنون منتشر شده و در جوامع حوزوی مورد استقبال قرار گرفته است. هم چنین هشت جلد دیگر از این مجموعه، مراحل صفحه آرایی و طراحی آن به اتمام رسیده و در آستانه چاپ قرار دارد.

این عناوین هشت گانه عبارتند از:

مشاوران شریف؛ اثر حجت الاسلام والمسلمین علی‌نقی فقیهی،

دخل >=

مدیریت زمان؛ نوشته دکتر رحمانی،

زبان دوم؛ نوشته حجت‌الاسلام والمسلمین محسن زاده،

دوستی و دوستی‌ها؛ نوشته حجت‌الاسلام والمسلمین مقدمی،

ارتباط با استاد؛ نوشته حجت الاسلام والمسلمین هلالیان،

‌خودسازی به زبان ساده؛ نوشته حجت الاسلام والمسلمین جباران،

تبلیغ شیرین شورانگیز؛ نوشته حجت الاسلام والمسلمین قانع، که تمامی این آثار به زودی منتشر خواهد شد.

وی در پایان با بیان اینکه مرحله نگارش ۱۵ عنوان دیگر از این مجموعه به اتمام رسیده، اظهار امیدواری کرد: فرایند آماده سازی تمامی مجلدات این مجموعه در سال جاری به سرانجام رسیده و آماده نشر شود.

پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی