پرچم رفاقت میان مدیران دستگاه های اداری خراسان جنوبی برافراشته شود


پرچم رفاقت میان مدیران دستگاه های اداری خراسان جنوبی برافراشته شود

حجت الاسلام حمیدی گفت: پرچم رفاقت و دوستی میان مدیران دستگاه های اداری خراسان جنوبی ضمن حفظ حرمت ها باید برافراشته شود تا کارها و مشکلات مردم مرتفع شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، حجت الاسلام «ابراهیم حمیدی» در دیدار با رئیس سازمان جهاد کشاورزی خرسان جنوبی، اظهار داشت: تدین، تلاش و پشتکار ویژگی های شاخص مردم خراسان جنوبی است و این استان علی رغم محرومیت ها و خشکسالی های پی در پی، ظرفیت ها و پتانسیل های زیادی دارد.

رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی افزود: مهمترین ظرفیت خراسان جنوبی در خصوص رونق تولید، کشاورزی و دامپروی است و از آنجایی که این استان تامین کننده گوشت استان های همجوار است باید به این پتانسیل توجه جدی شود.

وی گفت: خشکسالی های چندین ساله در خراسان جنوبی مشکلات فراوانی به وجود آورده است؛ این استان در گذشته قطب پرورش طیور بوده است، ولی هم اکنون با مشکلاتی مواجه شده و باید این ظرفیت دوباره جان بگیرد.

وی بیان کرد: قوه قضائیه هم راستا با منویات مقام معظم رهبری تمام تلاش خود را در خصوص رونق تولید به کار گرفته است، و در استان خراسان جنوبی هم پیشنهادات جهاد کشاورزی در خصوص رونق تولید را دریافت، حمایت و کمک کننده خواهیم بود.

رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی افزود: پرچم رفاقت و دوستی میان مدیران دستگاه های اداری خراسان جنوبی ضمن حفظ حرمت ها باید برافراشته شود تا کارها و مشکلات مردم مرتفع شود.

پایان پیام/575

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


افزایش نگرانی ها در آمریکا و اروپا نسبت به پیشروی احتمالی نیروهای مسلح روسیه