ساری: دیبالا خیلی خوب بازی کرد؛ برای عوض کردن عادتِ بازیکنان، نیاز به زمان دارم


ساری: دیبالا خیلی خوب بازی کرد؛ برای عوض کردن عادتِ بازیکنان، نیاز به زمان دارم

مائوریتزیو ساری از بازی امشب می گوید.

طرفداری- بعد از بازی یوونتوس و هلاس ورونا که با برتری میزبان به پایان رسید، مائوریتزیو ساری به اسکای گفت:

شاید از نظر ذهنی خسته بودیم زیرا تنها بعد از دو روز باید باتری‌های خود را شارژ می کردیم. با تغییرات زیاد در ترکیب، تعادل تیم کمی به هم می خورد و این همان چیزی است که امروز دیدیم. دیبالا خیلی خوب بازی کرد. رمزی هنوز نیاز دارد تا با سیستم تطبیق پیدا کند اما با توجه به شرایط، این قضیه خیلی طبیعی است. هافبک وسط ما را یارگیری کرده بودند اما فکر می کنم با دو هافبک دیگر، کارهای بیشتری می توانستیم انجام دهیم.

ساری ادامه داد:

این تیم مشغول ساخته شدن است. خیلی راحت فراموش می کنیم که در زمان حرکت رو به جلو، دفاع کنیم. همچنین تیم تمایل دارد که زیر فشار، به عقب برود و ما برای از سر انداختن این عادت‌ها، نیاز به زمان داریم. باید در نحوه پِرِس کردن روی سه دفاع آنها، سازمان یافته تر عمل می کردیم. امروز فواصل خوب نبودند. همچنین این را هم باید بگویم که ورونا واقعا در وضعیت خیلی خوبی قرار دارد و به شما حمله می کند.

ساری در پایان گفت:

این بازیکنان به لیگ قهرمانان اروپا و این تقویم بازی‌ها عادت دارند. بازی را وقتی سخت شد، خوب برگرداندیدم اما همچنان نیاز داریم روی مالکیت توپ و رویکرد اولیه خود کار کنیم زیرا بازی را تمام نکردیم و در خطر مساوی شدن بازی در لحظات پایانی قرار گرفتیم. زمان زیادی نیاز داریم که روی حرکات دفاعی خود کار کنیم زیرا در حال حاضر بازیکنان اعتماد به نفس لازم برای بازی از عقب و در حال فشار را ندارند. فراموش نکنید که ناپولی، تقارن خیلی خوب داشت و یوونتوس، چنین قابلیتی را ندارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نام بیماری سخت ترانه علیدوستی اعلام شد | اعلام آخرین وضعیت روند درمان بازیگر سرشناس