سرمربی سپیدرود: در غیبت عناصر تهاجمی، کوبنده نبودیم


سرمربی سپیدرود: در غیبت عناصر تهاجمی، کوبنده نبودیم

رشت - ایرنا - سرمربی سپیدرود رشت گفت: سه بازیکن خط هجومی ما به دلیل مصدومیت در دیدار برابر آلومینیوم غایب بودند و به همین دلیل ، در این خط کوبنده نبودیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علی نظرمحمدی شنبه شب در پایان دیدار تیم های فوتبال سپیدرود رشت و آلومینیوم اراک در نشست خبری پس از بازی اظهار داشت: خوشبختانه هر دو تیم یک بازی با کیفیت و تکنیکی را از خود به نمایش گذاشتند و فقط این بازی، گل نداشت.

وی افزود: هر دو تیم خوب ظاهر شدند و بازیکنان سپیدرود نیز تلاش خود را انجام دادند و با توجه به اینکه سه بازیکن خط هجومی ما به دلیل مصدومیت در این دیدار غایب بودند، ما نتوانستیم این خلاء را پر کنیم و به دلیل غیبت عناصر تهاجمی ، در این خط کوبنده نبودیم.

نظرمحمدی ادامه داد: از طرف دیگر نبرد تیم های آلومینیوم اراک و سپیدرود رشت ، جدال دارا و ندار بود چون دست ما روی نیمکت خالی بود و اگر بازیکنان هجومی ما حضور داشتند، شاید نتیجه چیز دیگری رقم می خورد و این بازی با تساوی بدون گل پایان نمی یافت.

وی بیان کرد: آلومینیوم اراک نیز یکی از تیم های خوب و قابل احترام لیگ دسته اول است که از کادر فنی بسیار قدرتمند و همچنین بازیکنان خوبی تشکیل شده و تیمی پرمهره است و به طور حتم این تیم در ادامه لیگ نیز نتایج خوبی را کسب خواهد کرد.

سرمربی سپیدرود رشت اضافه کرد: با برطرف شدن مصدومیت بازیکنان ما ، امیدواریم که در بازی آینده بتوانیم در یک دیدار خارج از خانه برابر حریف خود به پیروزی برسیم تا این تساوی خانگی را جبران و همچنین دل هواداران خود را شاد کنیم.

تیم های فوتبال سپیدرود رشت و آلومینیوم اراک غروب شنبه در هفته ششم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور در ورزشگاه سردارجنگل رشت به مصاف هم رفتند که در نهایت دو تیم به نتیجه مساوی بدون گل دست یافتند. قبل از این بازی و تا پایان هفته پنجم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور که با حضور ۱۸ تیم در حال برگزاری است، آلومینیوم اراک با ۱۱ امتیاز در مکان پنجم و سپیدرود رشت با ۱۰ امتیاز در مکان ششم جدول رده بندی قرار داشتند.

۷۲۸۵ /۲۰۰۷

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403