امامت جمعه یک شبکه اثرگذار در کشور است


امامت جمعه یک شبکه اثرگذار در کشور است

کرمانشاه - ایرنا- نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه امروز امامت جمعه یک شبکه عظیم و گسترده و اثرگذار در کشور است، گفت: مسئولیت امامان جمعه بسیار حساس و مهم است.

به گزارش ایرنا؛ آیت الله “مصطفی علماء” روز شنبه در آیین تودیع و معارفه مسئول جدید و قدیم شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه در استان کرمانشاه با حضور حجت الاسلام نوری معاون سازمان‌دهی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور، افزود: مردم ائمه جمعه را با دقت زیادی زیرنظر دارند و از آنها الگو می‌گیرند و از همه مهمتر از همه، زیر نظارت خداوند متعال هستیم پس باید همواره مراقب اعمال و گفتار خود باشیم و فضای اسلامی را در شهر تقویت کنیم.

امام جمعه کرمانشاه در ادامه با گرامیداشت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس تاکید کرد: به تعبیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) جنگ تحمیلی باوجود تمام سختی‌ها و خون‌هایی که تقدیم شد یک گنج عظیم بود و به برکت خون شهدا است که امروز رهبر ما با این اقتدار در مقابل ابرقدرت‌ها موضع می‌گیرد و جمهوری اسلامی به این عزت و قدرت در سطح منطقه و جهان رسیده است.

آیت الله علما افزود: هرکس که در جمهوری اسلامی مسئولیت و وظیفه ای دارد باید شکرگزار خداوند متعال باشد و از این موقعیت الهی در راه خدمت به دین و حکومت اسلامی نهایت استفاده را ببرد و برای آخرت خود توشه جمع کند.

گفتنی است در این آیین از خدمات حجت الاسلام “جواد کرمی” مسئول سابق شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه در استان تقدیر و حجت الاسلام “سید محمد حسین ضیغمیان” به عنوان مسئول جدید این شورای معرفی شد.

۳۰۳۳

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود نوحه ضربت خوردن امام علی