دولت به مشارکت بانوان در مدیریت‌ها اعتقاد دارد


دولت به مشارکت بانوان در مدیریت‌ها اعتقاد دارد

یزد - ایرنا - استاندار یزد گفت: دولت به ضرورت همکاری و جلب مشارکت بانوان فرهیخته در امور اجرایی و واگذاری مدیریت‌ها به آنها در عمل اعتقاد دارد و تاکنون گام‌های خوبی در این میدان مهم برداشته شده و ادامه دارد.

محمدعلی طالبی عصر روز شنبه در نشست بانوان فرهیخته استان افزود: در این خصوص از فرمانداران خواسته شده از تمام ظرفیت بانوان در پست‌های مناسب مدیریتی استفاده شود.

وی ادامه داد: در این سال‌ها هرجا از ظرفیت بانوان برای فعالیت‌های اجرایی و مدیریتی به خصوص در امور فرهنگی و اقتصادی بهره‌گیری شده شاهد توفیق برای استان بوده‌ایم.

استاندار یزد تاکید کرد: بر مسئولان اجرایی است در راستای اهداف نظام و دولت بیش از گذشته زمینه همکاری و مشارکت بانوان در بخش‌های جامعه را فراهم کنند.

طالبی گفت: زنان این استان در عمل تبلور مدیران اقتصادی چه در بخش خانواده و در اجتماع هستند و تاثیرگذاری بسیار خوبی از آنها شاهد بودیم.

استاندار یزد خاطر نشان کرد: نقش‌آفرینی و همراهی بانوان و دختران در جامعه و ایجاد زمینه حضور قوی آنها یک رسالت مهمی است که نباید نسبت به آن بی توجه بود.

طالبی به اهمیت تحکیم بینان خانواده اشاره کرد و گفت: بانوان نقش محوری در جامعه دارند و از برنامه‌های همیشگی دولت ایجاد زمینه حضور پرنشاط خانواده‌ها و زنان در تحقق اهداف و برنامه‌های مورد نیاز است .

در این نشست تعدادی از بانوان به طرح دیدگاه‌های خود در عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی پرداختند.

۷۵۳۶/ ۶۱۹۷

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر امید به صورت داستان + متن شعر