توزیع 2هزار بسته لوازم التحریر در مناطق محروم


توزیع 2هزار بسته لوازم التحریر در مناطق محروم

سرپرست ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان اردبیل گفت: همزمان با شروع سالتحصیلی جدید و در پویش مردمی مشق احسان 2 هزار بسته لوازم‌التحریر و کیف تحویل دانش‌آموزان مناطق محروم شد.


به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، مهدی افتخاری در نشست مدیران و مسئولان استان اردبیل و در اعزام گروه‌های جهادی برای توزیع این لوازم‌التحریر به مناطق محروم در اردبیل اظهار کرد: ما امسال نیز همچون سال‌های گذشته در کمک به آموزش کودکان و نوجوانان مناطق محروم سعی کردیم تا بسته‌های لوازم‌التحریر را اعم از کیف، دفتر، مداد، خودکار و ... تهیه و در اختیار دانش‌آموزان مناطق محروم قرار دهیم که به صورت جداگانه برای پسران و دختران تهیه شده است.
وی خاطرنشان کرد: ما این بسته‌های لوازم‌التحریر را با همکاری گروه‌های جهادی و نهادهای حمایتی توزیع می‌کنیم که به رغم محدود بودن این بسته‌های آموزشی سعی بر این است تا به دست دانش‌آموزان نیازمند و مستحق برسد.
سرپرست ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان اردبیل به دیگر فعالیت‌های ستاد اجرایی امام و بنیاد برکت در استان اردبیل اشاره کرد و گفت: ما تاکنون موفق به ساخت 25 مدرسه در مناطق محروم شدیم و بیست و ششمین واحد آموزشی ستاد اجرایی فرمان امام همزمان با شروع سالتحصیلی افتتاح خواهد شد.
افتخاری مشارکت این ستاد را در احیای واحد تولیدی فولادسپهر با 200 نیروی کارگری و همچنین راه‌اندازی آبدرمانی ایرانیان با 150 نفر اشتغال مستقیم در سرعین را یادآور شد و بیان کرد: این مجموعه انقلابی تاکنون به مرمت و ساخت 40 مسجد، تحویل جهیزیه به نوعروسان، پرداخت یک هزار و 36 فقره وام قرض‌الحسنه و عملیاتی شدن 13 پروژه عمرانی در بخش‌های آبرسانی، راه و ساخت حوزه علمیه اقدام کرده است.
وی افزود: ستاد اجرایی فرمان امام در استان اردبیل نسبت به ارائه 92 مورد خدمات درمانی، توزیع 10 عدد ویلچر در قالب پویش چرخ زندگی و توزیع بسته‌های ورزشی در مناطق روستایی اقدام کرده و همچنان این فعالیت‌های عام‌المنفعه ادامه دارد.
سرپرست ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان اردبیل بهره‌گیری از ظرفیت گروه‌های جهادی را در ساخت و مرمت خانه محرومان یادآور شد و تصریح کرد: از محل بودجه سال 98 قرار است ستاد اجرایی فرمان امام 50 خانه محرومان را در اردبیل مورد مرمت و بازسازی قرار داده تا سرپناهی برای اقشار کم درآمد باشد.
افتخاری به خدمات عام‌المنفعه ستاد در حوزه سلامت و درمان، ویزیت رایگان بیماران، دستگیری از بیماران صعب‌العلاج و حمایت از کودکان محروم و بی‌سرپرست را یادآور شد و افزود: در قالب پویش مشق احسان اهدای کیف و نوشت‌افزار به دانش‌آموزان مناطق محروم در سطح ملی با ظرفیت 250 هزار بسته شروع شده که سهم استان اردبیل توزیع 2 هزار بسته است که طی امروز و فردا به دست دانش‌آموزان نیازمند خواهد رسید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تفسیر و رازهای بسیار خواندنی روشن کردن شمع