مهاجم پیکان: در بازی‌های قبلی بدشانس بودیم


مهاجم پیکان در دومین حضورش در ترکیب این تیم موفق شد برابر ماشین سازی دو گل به نام خود کند. نوشته مهاجم پیکان: در بازی‌های قبلی بدشانس بودیم اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

مهاجم پیکان: در بازی‌های قبلی بدشانس بودیم

فراز امامعلی : دنبال آقای گلی نیستم !
نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | ۲۰:۵۰
مهاجم پیکان: در بازی‌های قبلی بدشانس بودیم

مهاجم پیکان در دومین حضورش در ترکیب این تیم موفق شد برابر ماشین سازی دو گل به نام خود کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در بازی پرگل دو تیم پیکان و ماشین سازی، فراز امامعلی که بعد از پشت سر گذاشتن دو جلسه محرومیت، دومین حضورش در ترکیب این تیم را تجربه می‌کرد، موفق شد با دو گل سهم زیادی در پیروزی تیمش ایفا کند.

فراز امامعلی درباره این پیروزی می‌گوید:

خدا را شکر می‌‌کنم که بعد از چند هفته بالاخره مزد زحمات‌مان را گرفتیم. بازی خیلی خوبی را پشت سر گذاشتیم. ما از نظر فنی و تاکتیکی آنچه که مدنظر کادرفنی بود را پیاده کردیم و اگر بازی‌های گذشته ما را نگاه کنید هم خوب بازی کردیم اما با بدشانسی گلزنی نکردیم و نتیجه مطلوب را به دست نیاوردیم. امیدوارم که همین روند را ادامه بدهیم تا در هفته‌های آتی به حداکثر امتیازات دست پیدا کنیم.

وی درباره بازگشت دوباره به ترکیب پیکان و ثبت دو گل مقابل ماشین سازی گفت:

این به حرکات تاکتیکی و تلاش بازیکنان ما بستگی دارد که من توانستم گلزنی کنم. خوشحالم که توانستم دو گل بزنم و فرقی ندارد که من گلزنی کنم یا سایر بازیکنان نکته این است که بیشتر برنده باشیم و روز به روز به موفقیت نزدیک شویم.

فراز امامعلی درباره عدم پخش این بازی نیز گلایه خود را اینچنین مطرح کرد و گفت:

یکسری از تیم‌ها مانند ما که نه شبکه‌ای داریم و نه استان خاصی هستیم؛ در بین بازی تیم‌های استقلال و پرسپولیس خیلی فرصت کمی پیدا می‌شود که علاقه مندان به فوتبال بازی ما را تماشا کنند. واقعا به نظرم دیشب یکی از بازی‌هایی بود که تماشاگران حاضر در ورزشگاه از آن لذت بردند. امیدوارم شرایطی پیش بیاید که بتوانند بازی‌های ما را پخش کنند و به نوعی به ما هم بها بدهند، به نظرم بازی‌های ما هم پخش زنده داشته باشد بد نیست.

فراز امامعلی با اشاره به شکست تیمی که پیش از این استقلال را شکست داده بود گفت:

ماشین سازی واقعا تیم قابل احترامی است. بالاخره هر تیمی تاکتیک و شرایط خودش را دارد. به نظرم آنالیز خوبی از وضعیت آنها داشتیم و بین نیمه هم با نتیجه دو بر یک برنده شدیم تا در نیمه دوم همه چیز تغییر کرد. به هر حال این تلاش همه بازیکنان بود که موفق شدیم برنده شویم و به اهداف کادرفنی را در بازی پیاده کنیم.

فراز امامعلی درباره حضور بازیکنان تیمش در صدر جدول گلزنان این فصل در پایان هفته چهارم گفت:

خدا را شکر من، مهران موسوی، سعید واسعی و شهریار مغانلو که سه گل زده، چهار نماینده پیکان در جدول گلزنان هستیم. به نظرم صرفنظر از خودم، ما دنبال آقای گلی و اینکه بخواهیم روی آمار فردی مانور بدهیم توجه نمی‌کنیم و همه روی این مسئله متمرکز هستند که تیم موفق باشد. هر کاری که به نفع تیم باشد را انجام می‌دهیم.

مهاجم پیکان در پایان درباره تقابل هفته آینده برابر فولاد نیز گفت:

مطمئنا بازی سختی خواهیم داشت. به اهواز می‌رویم تا دست پر برگردیم و تلاش می‌کنیم تا بهترین نتیجه را به دست بیاوریم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود 40 گیف گل زیبا و دیدنی