موبایل تاشو آلکاتل مجهز به دستیار صوتی گوگل به بازار آمد


موبایل تاشو آلکاتل مجهز به دستیار صوتی گوگل به بازار آمد
شرکت آلکاتل یک تلفن همراه تاشو با طراحی قدیمی به بازار ارائه داده که مجهز به دستیار صوتی گوگل هست. یک دفعه شارژ باطری این دستگاه برای ۶ ساعت صحبت صوتی کافی هست.

به گزارش مهر به نقل از گیزموچاینا، در زمانی که تولید کنندگان تلفن همراه درگیر تولید نمایشگرهای تاشو هستند، شرکت آلکاتل تلفن همراه Go Flip ۳ با طراحی تاشو را به بازار ارائه داده هست.

این شرکت ادعا میکند این دستگاه، اولین تلفن همراه تاشو در بازار آمریکا هست که با دسترسی به Kai Store و دستیار گوگل ارائه میشود.

در حقیقت نام این دستگاه باتوجه به کریر مخابراتی عرضه کننده آن تغییر نموده است . کریرهای مخابراتی تی تلفن همراه و مترو این دستگاه را با نام Alcatel Go Flip۳ و شرکت AT T و Cricket Wireless آنرا Smartflip نامگذاری نموده اند.

این دستگاه نمایشگر ۲. ۸ اینچی دارد و تراشه اسنپ دراگون ۲۱۰ کوالکام در آن بکار رفته هست. این دستگاه دارای ۸ گیگابایت حافظه دارد که میتوان با کارت ذهن میکرو اس دی ماه آنرا به ۳۲ گیگابایت ارتقاء داد.

یک دفعه شارژ باطری این دستگاه برای ۶. ۸ ساعت صحبت صوتی کافی هست. جالب آنکه سیستم عامل دستگاه Kai OS هست و همراه« کای استور» ارائه میشود . کای استور هم فروشگاهی برای اپلیکیشن های مختلف هست. در کنار این موارد تلفن همراه هوشمند ذکر شده مجهز به دستیار هوشمند گوگل هست.

به همین علت کاربر میتواند با دستورات صوتی اپلیکیشن ها را گشوده کند، به دوستانش پیغام ارسال و اطلاعاتی در فضای وب را جست و جو کند.

شرکت آمریکایی KaiOS Technologies سیستم عامل Kai OS را برای تلفن همراه گسترش داده هست. سال پیش گوگل ۲۲ میلیون دلار در این شرکت سرمایه گذاری کرد.

به هرحال تلفن همراه تاشو آلکاتل هم اینک در آمریکا ارائه شده ولی جزئیات قیمت‌گذاری آن هنوز فاش نشده هست. ولی باتوجه به خصوصیت های تلفن همراه و نرم‌افزار سبک آن، احیانا آنقدر گران قیمت نخواهد بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...