عقده‌گشایی مس مقابل ملوان


عقده‌گشایی مس مقابل ملوان

کرمان - ایرنا - تیم‌فوتبال صنعت مس کرمان در هفته ششم مسابقات لیگ دسته یک کشور با نتیجه سه بر یک مقابل ملوان موفق به شکست حریف خود شد.  

به گزارش روز شنبه ایرنا تیم های فوتبال صنعت مس کرمان و ملوان بندر انزلی از هفته ششم مسابقات لیگ دسته یک کشور امروز از ساعت ۱۷ در ورزشگاه امام علی کرمان در مقابل یکدیگر قرار گرفتند.
مس کرمان که در چند هفته گذشته نتوانسته بود نتایج خوبی را بدست بیاورد و درگیر یکسری از حواشی شده بود توانست در این مسابقه با سه گل حریف خود را شکست دهد و به نوعی عقده گشایی نتایج هفته های گذشته خود را داشته باشد.
مس کرمان ابتدا در دقیقه ۶ بازی از روی کرنر ارسالی مهرداد قنبری از جناح راست توسط پوریا غلامی به گل اول رسید.
ملوانی‌ها پس از دریافت گل حملات خود را بر روی تیم مس کرمان شروع کردند اما نتیجه ای در پی نداشت و نیمه اول بازی با همان نتیجه یک بر صفر به نفع مس به پایان رسید.
با آغاز نیمه دوم تیم مس کرمان حملات خود را بر روی دروازه ملوان بیشتر کرد و حملات تیم صنعت مس کرمان ادامه داشت تا اینکه در دقیقه ۵۷ روی ارسال رو به جلوی مهرداد قنبری از جناح چپ حسین مجلی شنانی بازیکن شماره ۹ صنعت مس توپ ارسالی را تبدیل به گل کرد و مس کرمان با دو گل پیش انداخت.
مسی های کرمان که روز خوبی را داشتند در دقیقه ۷۷ روی ارسال کرنر از جناح راست توسط شروین بزرگ گل سوم خود را به ثمر رساندند.

در ۱۰ دقیقه پایانی ملوانی ها نیز حملاتی را بر روی دروازه مس داشتند که در نهایت توانستند در دقیقه ۸۷ از روی ارسال کرنر توسط حافط یعقوبی مدافع پیش تاخته خود به گل اول برسند.
در پایان مسی ها در روز خوبشان در کرمان موفق شدند با نتیجه سه بر یک تیم ملوان بندر انزلی را با شکست بدرقه کنند.

۹۷۶۷/ ۵۰۵۴

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد روستا | 4 انشا زیبا درباره روستا برای پایه های مختلف تحصیلی