فرماندار: رزمندگان میانه‌ای جزو پیشگامان 8 سال دفاع مقدس بودند


فرماندار: رزمندگان میانه‌ای جزو پیشگامان 8 سال دفاع مقدس بودند

تبریز- ایرنا- معاون استاندار آذربایجان‌شرقی و فرماندار ویژه شهرستان میانه با بیان اینکه رزمندگان میانه ای مایه فخر و مباهات و افتخارآفرین در صحنه 8 سال دفاع مقدس بودند آنان را پیشگام در دفاع عنوان کرد.

به گزارش ایرنا، محمدرضا مشایخی روز شنبه در اولین گردهمایی رزمندگان گروهان دوشکای لشکر ۳۱ عاشورا، حرکت خودجوش و محوری هیئت رزمندگان در هفته دفاع مقدس را آغاز خوبی برای گرامیداشت این هفته خواند و افزود: امنیت کنونی و سرافرازی جامعه اسلامی ایران مدیون و مرهون جانفشانی و ایثار رزمندگان سلحشور ۸ سال دفاع مقدس است.

وی با تاکید بر اینکه ارزشها و باورهای دوران دفاع مقدس باید در قاب یادواره ها و برنامه های مختلف فرهنگی و مذهبی به نسل های آتی انتقال داده شود، افزود: با توجه به هجمه های عظیم دشمنان بر علیه انقلاب و نظام باید به کیفیت و اثربخشی تمامی برنامه ها بویژه برنامه های هفته دفاع مقدس بپردازیم.

فرماندار ویژه میانه همچنین بر لزوم هوشیاری هر چه بیشتر در مقابل هجمه های وارده برای دوری از هرگونه صدمه و آسیب به باورها و ارزش های والای انقلاب و نظام تاکید کرد و گفت: شهادت طلبی راه ایستادگی در برابر استکبار است و باید در راستای ترویج این فرهنگ و تحقق منویات مقام معظم رهبری بکوشیم.

مشایخی به تقدیم شهدای غیر نظامی از میانه نیز در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: شهدای مدارس زینبیه و ثارالله و شهیدان بی دفاع از مردم میانه سند مظلومیت ملت ایران هستند.

سردار محمدزاده، فرمانده تیپ ذوالفقار لشکر ۳۱ عاشورا دیگر سخنران این مراسم بود و رزمندگان دوران دفاع مقدس نیز در این برنامه به خاطره گویی از آن زمان پرداختند.

۷۲۳۱ /۳۰۷۱

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انتظار