گشایش نخستین مرکز نوآوری صنایع خلاق گیلان


گشایش نخستین مرکز نوآوری صنایع خلاق گیلان

رشت - ایرنا - اولین مرکز نوآوری صنایع خلاق گیلان، عصر امروز شنبه با حضور ارسلان زارع استاندار این استان در رشت افتتاح شد.

مدیر مرکز رشد پارک علم و فناوری استان گیلان عصر روز شنبه در حاشیه افتتاح اولین مرکز نوآوری صنایع خلاق در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، بیان داشت: این مرکز با مساحت حدود ۹۱۰ مترمربع در پنج طبقه با ظرفیت حدود ۲۲ شرکت افتتاح شده که در زمان حاضر، هشت شرکت نوپا در حوزه بازی (game) و فناوری اطلاعات ( IT ) فعال است.

علیرضا آکوشیده افزود: در این شرکت از ایده های خلاقانه (صنایع خلاق) در زمینه های مختلف از جمله سینما، تولید محتوی، رسانه، نشر، میراث فرهنگی و هنری ، بازی ، فناوری اطلاعات و غیره حمایت می شود.

وی اظهار داشت: فعالان در صنایع خلاق می توانند با مراجعه به سایت پارک علم و فناوری گیلان به آدرس www.gstp.ir و طی مراحل جذب و ثبت نام در مرکز رشد پارک، در مرکز نوآوری صنایع خلاق عضو و تحت حمایت قرار گیرند.

مدیر مرکز رشد پارک علم و فناوری استان گیلان درباره ارایه تسهیلات خاطر نشان کرد: واحدهای فناور تا سقف ۵۰ میلیون تومان و هسته های فناور تا ۱۵ میلیون تومان تسهیلات برخوردار می شوند.

نشست تخصصی شکل گیری و توسعه کسب و کارهای حوزه صنایع خلاق صبح امروز شنبه با حضور سید محمدحسین سجادی نیری دبیر ستاد توسعه فناورهای نرم و هویت ساز معاونت علمی و فناوری رئیس جمهوری در پارک علم و فناوری استان گیلان در رشت برگزار شد.

۷۲۸۶ /6030

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟