دفاع مقدس جامعه را از گزند دشمنان واکسینه کرد


دفاع مقدس جامعه را از گزند دشمنان واکسینه کرد

رشت _ ایرنا- فرمانده سپاه پاسداران شهرستان صومعه‌سرا گفت: هشت سال دفاع مقدس جامعه را در مقابل آسیب ها و گزند دشمنان واکسینه کرد .  

سرهنگ سید حسن حسینی بعد از ظهر شنبه در نشست خبری با بیان این که رمز پیروزی ما دردفاع مقدس اتحاد و ولایت پذیری بود اظهار داشت: قدرت ما برگرفته از الگوی دفاع مقدس است واین الگو باید برای حل تمامی مشکلات درجامعه نشریابد .

وی افزود: در 8 سال دفاع مقدس رشادت و ایثارگری های جوانان آن زمان سبب ماندگاری این ارزش شد وتداوم این راه و انتقال آن به نسل جدید باید ادامه پیدا کند.
وی در ادامه با اشاره به اینکه دشمنان از تفکر شهدا و فرهنگ شهادت واهمه دارند افزود : امروز دشمنان می خواهند از طریق فضای مجازی و تبلیغات در ذهن و یاد نسل جوان ما ارزش های دفاع مقدس شهدا کمرنگ گردد .
سرهنگ حسینی افزود : دفاع مقدس می تواند الگوی موفق در تمام عرصه ها باشد زیرا در سخت ترین شرایط آزمون خود را به خوبی پس داده است و در زمانی که تمام دنیا علیه ما ایستاده بودند موفق و سربلند بیرون آمد .
وی در ادامه تصریح کرد: امروز دو موسسه مطالعاتی معتبر دنیا، ایران را از لحاظ قدرت بازدارندگی و توان دفاعی و سیاسی و نظامی پس از امریکا ،چین ،ژاپن، روسیه، آلمان و هند در رتبه هفتم معرفی می کنند .

فرمانده سپاه پاسداران شهرستان صومعه‌سرا افزود : نیاز جامعه ما امروز حفظ وحدت و پیروی از ولایت فقیه است زیرا در این صورت انتقال ارزش ها به نسل جدید سریعتر انجام می پذیرد.

وی با اشاره به اینکه برنامه های هفته دفاع مقدس باشکوه تر ازقبل برگزار می گردد اظهار داشت : هفته دفاع مقدس دربر دارنده ارزش ها و رشادت هاست و این اهداف را به نسل بعد انتقال می دهیم .
وی در ادامه از اجرای بیش از 100 برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس درشهرستان صومعه‌سرا خبرداد و افزود : این برنامه ها باشعار محوری درشهرستان صومعه سرا اجرا می شود.
وی در ادامه رژه خودرویی ، برگزاری 6 یادواره شهدا در بخش ها و دهستان صومعه‌سرا و افتتاح 10 باب واحد مسکونی محرومین ، محفل انس با قرآن و یادواره آبروی محله، نشست های بصیرتی و مسابقات ورزشی پایگاه بسیج و همایش تجلیل از پیشکسوتان عرصه دفاع مقدس را از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس در صومعه سرا اعلام کرد .
صومعه سرا با سه بخش مرکزی، تولمات و گوراب زرمیخ در 25 کیلومتری غرب مرکز گیلان واقع است .

۷۲۹۲ /6030

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)