طلبه‌ها مهارت‌افزا تربیت شوند


طلبه‌ها مهارت‌افزا تربیت شوند

بندرعباس- ایرنا- نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس، توانمندسازی و مهارت‌افزایی در بخش‌های مختلف را نیاز امروز طلبه‌ها دانست.

حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی‌زاده روز شنبه در آیین معرفی مدیر جدید مدرسه علمیه خواهران الزهرا (س) بندرعباس اظهارداشت: طلبگی یعنی تمرین و ممارست بر فعالیت‌هایی است که در آینده طلبه با حضور در اجتماع برای گسترش دین انجام می‌دهد.

وی ادامه داد: مهارت‌های ارتباط‌گیری، تحقیق و پژوهش، ارتقا سطح تبلیغ و مهارت نقد و نظر از نیازهای ضروری طلاب است.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان هم‌چنین بر تلاش حوزه‌های علمیه خواهران و توجه بیشتر و اهمیت آن ها به بحث ادبیات عرب و تجزیه و ترکیب تاکید کرد.

حجت‌الاسلام عبادی‌زاده ادامه داد: طلبه‌ها با تلاش در کار جهادی و مشارکت در اداره مدرسه‌های علمیه باید وارد عرصه‌های اجتماعی شوند تا زمینه تبلیغ دین در جامعه فراهم شود.

امام جمعه بندرعباس، مدرسه علمیه‌الزهرا(س) را معین سایر مدرسه‌های علمیه دانست و بیان داشت: این مدرسه باید با نگاه کلان استانی در بحث آموزش و پژوهش و مهارت‌افزایی سایر مدرسه‌ها را پوشش دهد.

وی با اشاره به درپیش بودن هفته دفاع مقدس نیز ابرازداشت: طلبه‌ها باید درس ایثار، جهاد و مقاومت در برابر مشکلات و سختی‌ها، نگاه و امید به آینده و موفقیت را از هشت سال دفاع مقدس بیاموزند.

نماینده ولی فقیه در استان هرکزگان هم‌چنین از زحمات آیت‌الله نعیم آبادی امام جمعه سابق بندرعباس و همسرایشان (مدیرسابق مدرسه علمیه الزهرا(ع) بندرعباس) افزود: این که هم اکنون در این مرکز هستیم محصول زحمات آن دو بزرگوار است و باید همیشه شکرگزار تلاش‌ها باشیم.

راضیه سلیمانی به عنوان مدیر جدید مدرسه علمیه خواهران الزهرا (س) بندرعباس معرفی شد.

تدریس در حوزه و دانشگاه، معاون آموزش موسسه عالی فاطمه معصومه(س) بندرعباس و مسوولیت خادمیاران رضوی و امر تبلیغ از جمله مسوولیت‎‌های راضیه سلیمانی است.

مدرسه علمیه خواهران الزهرا (س) بندرعباس سال ۱۳۷۰ شد.

مدیریت این مدرسه در طول ۲۸ ساله برعهده اشرف باقری‌زاده همسر آیت‌الله غلامعلی‌ نعیم آبادی امام‌جمعه قبلی بندرعباس بود.

۹۸۸۷ /۶۰۴۸

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نام بیماری سخت ترانه علیدوستی اعلام شد | اعلام آخرین وضعیت روند درمان بازیگر سرشناس