دانشگاه‌ها زمینه‌ساز مشارکت حداکثری در انتخابات شوند


دانشگاه‌ها زمینه‌ساز مشارکت حداکثری در انتخابات شوند

شیراز- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: با توجه به اهمیت برگزاری انتخاباتی سالم، پرشور و بانشاط، دانشگاه و دانشگاهیان نیز باید با برگزاری سخنرانی‌ها و جلساتی در این زمینه فضای جامعه و به ویژه جامعه دانشجویی و نخبگان را به سمت مشارکت حداکثری سوق دهند.

سید احمد احمدی‌زاده، شنبه در آیین تودیع و معارفه مدیر کل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری در شیراز با اشاره برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوم اسفندماه امسال افزود: ضرورت دارد که همه عوامل اجرایی انتخابات نیز با همکاری عوامل نظارت در جهت فراهم کردن شرایط جهت برگزاری چنین انتخاباتی بکوشند.

وی ادامه داد: در این میان نقش گروه‌ها و احزاب سیاسی هم در ایجاد شور و نشاط انتخاباتی بسیار حائز اهمیت است و ضرورت دارد که تمامی احزاب و گروه‌های سیاسی شناسنامه‌دار و قانونی به گونه‌ای عمل کنند که انگیزه لازم در میان رای دهندگان برای حضور در پای صندوق‌های رای ایجاد شود.
در این آیین حجت رضایی به عنوان مدیر کل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس معرفی شد.
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری فارس، مدیرکل امور مجلس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز، دبیرکل کرسی راهبردی شورای عالی امنیت ملی با موضوع قاچاق و امنیت ملی، رئیس گروه مطالعات اقتصادی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز و سرپرست فرمانداری شهرستان جهرم از جمله سوابق رضایی است.
۶۱۲۲ / 2027

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)