بادامکی: دربی 90، محتاطانه‌ خواهدبود


بادامکی: دربی 90، محتاطانه‌ خواهدبود

بازیکن سابق پرسپولیس گفت: از آن جا که هر دو مربی نمی‌خواهند نخستین داربی خود را با شکست به پایان برسانند، فکر می‌کنم بازی محتاطانه‌ای از دو تیم شاهد باشیم.

حسین بادامکی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایسنا، در خصوص وضعیت پرسپولیس برای دربی 90 اظهار کرد: شهرآورد نسبت به سایر بازی‌ها متفاوت است و بازیکنان انگیزه‌ ویژه‌ای برای این دیدار دارند. پرسپولیس هنوز با تیم مدنظر هواداران فاصله دارد. قطعا زمان خواهدبرد تا کالدرون تفکراتش را به تیم دیکته کند. کالدرون با توجه به تغییراتی که در سه بازی اخیر پرسپویاس در ترکیب داشته، مشخص است که هنوز به ترکیب ثابتش نرسیده‌است، اما فکر می‌کنم پرسپولیس با توجه به تمرکز بالا و هماهنگی بیشتر بازیکنانش بتواند سه امتیاز این بازی را از آن خود کند.

وی خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم بازی نزدیک و محتاطی از دو تیم شاهد باشیم. هر دو مربی نمی‌خواهند نخستین دربی خود را با شکست به پایان برسانند. استقلال در سه بازی نخست به دلیل تغییرات زیادی که داشته نتایج خوبی کسب نکرده که طبیعی هم به نظر می‌رسد. به نظرم استقلال یکی از قوی‌ترین تیم‌های چند سال اخیر خود را دارد، اما پرسپولیس به دلیل تغییرات کمتری که نسبت به استقلال داشته، شرایط بهتری دارد.

بازیکن سابق پرسپولیس ادامه داد: استقلال با یک پیروزی در این بازی می‌تواند نتایج هفته‌های پیشین خود را به فراموشی بسپارد. اینکه استقلال انتحاری بازی کند، ریسک بزرگی است. پرسپولیس بازیکنان خوبی در خط هافبک و حمله خود دارد و استقلال نمی‌تواند بی‌محابا حمله کند.

بادامکی در خصوص ضعف خط حمله پرسپولیس عنوان کرد: پرسپولیس آقای گل لیگ را در اختیار دارد. گرچه علیپور از شرایط خوبش فاصله گرفته، اما نباید فشار بی مورد روی این بازیکن وارد شود. طبیعی است که هر بازیکنانی در بازه‌ای، از روزهای خوبش فاصله می‌گیرد. هواداران نباید نگران باشند. این بازیکنان سه سال برای پرسپولیس قهرمانی آورده‌اند. نباید با انتقادهای زیاد آن‌ها را تحت فشار قرار دهیم تا نتوانند توان همیشگی خود را به نمایش بگذارند.

وی در خصوص مصدومیت سید جلال حسینی و از دست دادن داربی گفت: کنعانی‌زادگان و شجاع خلیل‌زاده تاکنون فقط یک بازی کنار یکدیگر بوده‌اند و طبیعی است که هماهنگی زیادی نداشته باشند. بدترین اتفاق ممکن برای پرسپولیس، غیبت سیدجلال بود. جو داربی با سایر بازی‌های متفاوت است، اما امیدوارم کنعانی‌زادگان بتواند در این بازی‌ هم خوب ظاهر شود.

بازیکن سابق پرسپولیس تصریح کرد: قانون 90 به 10 روی سکوها باید در ایران اجرا شود. در تمام دنیا این اتفاق می‌افتد، البته همه تیم‌ها استادیوم اختصاصی دارند. اگر اجرا شود، میزبان و میهمان معنی پیدا می‌کنند. این که آیا هواداران استقلال می‌توانند 90 درصد استادیوم را پر کنند مهم نیست، مهم به اجرا در آمدن این قانون است. امیدوارم به زودی شاهد رقم خوردن این اتفاق باشیم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معافیت معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه