اسطوره میلان: شانس پیروزی اینتر در دربی بیشتر است


اسطوره میلان: شانس پیروزی اینتر در دربی بیشتر است

آندره شوچنکو اینتر را بخت اول پیروزی در دربی شهر میلان می داند. دیداری که امشب در سن سیرو برگزار خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه"، امشب در سن سیرو دربی جذاب دلا مادونینا بین میلان و اینتر برگزار خواهد شد. اینتر شروع بهتری در سری آ داشته و با کسب سه پیروزی و 9 امتیاز در صدر جدول قرار دارد در حالی که میلانی ها با شش امتیاز در رده هشتم جای دارند.

اینتر در مجموع از شرایط بهتری نیز برخودار است و خیلی ها شانس اول پیروزی در دربی را به این تیم می دهند؛ از جمله آندره شوچنکو اسطوره اوکراینی باشگاه میلان.

اسطوره میلان: شانس پیروزی اینتر در دربی بیشتر است

شوچنکو در مورد پیش بینی اش از دربی امشب گفت:« دوست ندارم پیش‌بینی کنم، اما کنجکاوم ببینم که در دربی میلان چه اتفاقی خواهد افتاد.

به طور حتم اینتر از حیث تکامل تیمی، جلوتر از میلان است. آنتونیو کونته با پروژه‌ای خاص به اینتر آمده اما ساختار و پایه کار هم در این باشگاه هست، وگرنه آنتونیو به اینتر نمی‌آمد. کونته هر جا که رفته به عنوان قهرمانی رسیده، او شخصیت قوی برای ساخت تیم دارد و باشگاه هم بازیکنان مدنظرش را جذب کرده است.»

شوچنکو ادامه داد:« به نظرم اینتر بخت اول پیروزی در دربی دلامادونینا است، اما همه می‌دانند که دربی یک بازی متفاوت است و هر اتفاقی ممکن است در آن رخ دهد. درباره مارکو جامپائولو هم باید بگویم که او حالا برای باشگاهی بزرگ کار می‌کند که این بدین معناست که باید اهداف متفاوتی نسبت به اهدافی که در سامپدوریا داشت، داشته باشد. سرمربیگری میلان تجربه متفاوتی برای جامپائولو است و هرگز اولین دربی‌اش را فراموش نخواهد کرد.»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا