ارائه خدمات پزشکی رایگان به منطقه محروم لوداب بویراحمد


ارائه خدمات پزشکی رایگان به منطقه محروم لوداب بویراحمد

یاسوج- ایرنا- یک تیم پزشکی به منطقه محروم بلوط بلند بخش لوداب در شهرستان بویراحمد اعزام شدند و به مردم این روستا خدمات پزشکی رایگان ارائه دادند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد روز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: در سفر یک روزه گروه پزشکی به لوداب ،۷۰ نفر ویزیت رایگان، ۵۰۰ نفر تست غربالگری سرطان سینه، ۴۰۰ نفر تست فشارخون و ۲۲ نفر مشاوره شدند.

نادیا صداقت افزود: علاوه بر ارائه خدمات پزشکی رایگان مسائل و مشکلات مردم این منطقه نیز توسط فرماندار بویراحمد و حوزه امور بانوان و خانواده استانداری این استان بررسی شد.

صداقت با اشاره به اهداف امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد، بیان کرد: یکی از اهداف اصلی این حوزه رسیدگی و سرکشی از مناطق محروم و بررسی مشکلات زنان و خانواده در مناطق روستایی است.

وی عنوان کرد: باتوجه به در پیش بودن سال تحصیلی جدید، بسته های نوشت افزار بین دانش آموزان نیازمند این روستا توزیع و همچنین بین ساکنان روستا پوشاک توزیع شد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: علاوه بر برگزاری کلاس های آموزشی مختلف برای مردم بلوط بلند لوداب در دیدار چهره به چهره با مردم به ویژه زنان مشکلات آن ها بررسی شد.

وی ابراز داشت: این روستا فاقد راه ارتباطی مناسب بوده که به سبب سخت گذر بودن منطقه اهالی روستا با مشکلات بسیاری رو به رو هستند که پس از پایان این سفر مقرر شد اعتبار لازم برای زیرسازی این مسیر پیش بینی و عملیات اجرایی آن انجام شود.

صداقت با بیان اینکه روستای بلوط بلند لوداب فاقد آب آشامیدنی مناسب است، بیان کرد: باتوجه به رایزنی های انجام شده مقرر شده پس از انجام آزمایشات لازم برای بررسی سالم بودن آب آن منطقه تصمیمات لازم برای تامین آب مناسب برای مردم آن روستا گرفته شود.

۹۸۶۸/۱۶۶۲

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا