نحوه نگهداری معتادان در مراکز ترک اعتیاد مناسب نیست


نحوه نگهداری معتادان در مراکز ترک اعتیاد مناسب نیست

مراغه - ایرنا - فرماندار عجب‌شیر گفت: شرایط نگهداری معتادان در مراکز و کمپ‌های ترک اعتیاد مناسب نبوده و بازرسی و بازدید مستمر از این مراکز ضروری است.

به گزارش ایرنا، عادل اصغرپور روز شنبه در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان اظهار داشت: مرکز نگهداری معتادان مشکلات متعددی دارند و نیاز است خیران در این زمینه ورود کنند و برخی از نیازها و مشکلات را برطرف سازند.

وی گفت: شهرداری و شورای شهر نیز در راستای وظایف اجتماعی و فرهنگی و کمیته امداد و بهزیستی نیز در راستای وظایف تخصصی و دیگر دستگاه ها باید در راستای مبارزه با مواد مخدر، شورا مبارزه با مواد مخدر را یاری کنند چرا که مشکلات اعتیاد گریبانگیر همه جامعه می شود و تهدیدی بزرگ است.

فرماندار عجب شیر گفت: نگهداری افراد معتاد و درمان آنها هزینه های بسیاری بر دوش خانواده های مبتلا دارد از این رو بهزیستی باید روش های حمایت از این خانواده ها و تامین هزینه درمان را بررسی و ارایه کند.

اصغرپور با بیان اینکه در حال حاضر ۲ کمپ ترک اعتیاد قانونی در شهرستان فعال است گفت: بهزیستی همانطور که از این مراکز بازدید و بازرسی مستمر دارد باید دیگر مراکز را تحت پوشش قرار دهد.

وی با بیان اینکه در آستانه بازگشایی مدارس و دانشگاه ها هستیم افزود: تاکنون اقدامات قابل توجهی برای آگاه سازی دانش آموزان در مورد عواقب اعتیاد انجام شده و نیاز است این اقدامات تداوم یابد چراکه آگاه سازی اولین گام در مسیر مبارزه با این پدیده خانمان سوز است.

وی همچنین خواستار همکاری و همراهی مردم در مبارزه با مواد مخدر شد و گفت: اقدامات شورای مبارزه با مواد مخدر به تنهایی و بدون همراهی مردم به نتیجه نخواهد رسید.

۳۰۷۷/۷۴۸۵

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت