اجرای پروژه‌های آبخیزداری شمیرانات آغاز شد


اجرای پروژه‌های آبخیزداری شمیرانات آغاز شد

تهران- ایرنا- رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزدازی شمیرانات اعلام کرد: با تخصیص 4 میلیارد و 4 میلیون تومان اعتبار از صندوق توسعه ملی برای پروژه های آبخیزدازی شهرستان در سال 98، عملیات اجرایی آغاز شد و پیش بینی می شود حداکثر 2 ماه به طول انجامد.

حسن شکری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه این پروژه ها در حوزه های آبخیز سد لتیان، سد لار و شمال تهران (گلابدره و دارآباد) اجرا خواهد شد افزود: سال گذشته نیز ۳ میلیارد تومان از صندوق توسعه ملی برای اجرای پروژه های آبخیزداری سد لتیان و سد لار تأمین شد که عملیات مذکور به اتمام رسید.

وی خاطرنشان کرد: حجم عملیات در سال ۹۷ به ۲۰ هزار متر مکعب می رسد.

شکری اظهار داشت: از سال گذشته یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار استانی نیز تخصیص یافته بود که که در سال جاری برای اجرای پروژه آبخیزداری افجه استفاده می شود.

رییس اداره مناطبع طبیعی شمیرانات تأکید کرد: این پروژه ها در راستای توسعه منطقه و پیشگیری از خسارات سیلاب ها اجرا می شود لذا انتظار داریم دستگاه های اجرایی دیگر مانند محیط زیست با ما همکاری لازم را داشته باشند.

شهرستان شمیرانات متشکل از شهر شمیران (بخش هایی از منطقه یک، شمال و شرق منطقه ۲ تهران) و دو بخش لواسانات و رودبار قصران با جمعیتی افزون بر ۶۰۰ هزار نفر در شمال و شمال شرقی پایتخت واقع شده است.
تهرام/۹۸۹۷//۶۱۳۹

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ 30 فروردین + دانلود غزل حافظ