سه پروژه عمرانی و خدماتی شهر رودهن افتتاح و کلنگ زنی شد


سه پروژه عمرانی و خدماتی شهر رودهن افتتاح و کلنگ زنی شد

تهران ـ ایرنا ـ سه پروژه عمرانی و خدماتی شهر رودهن با حضور استاندار تهران و مسئولان شهرستان دماوند افتتاح و کلنگ زنی شد.

استاندار تهران روز شنبه در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز در شهرستان دماوند علاوه بر آغاز عملیات گازرسانی به ۱۵ روستای بخش مرکزی این شهرستان و شبکه جمع آوری و خط انتقال فاضلاب شهر دماوند، کلنگ‌ احداث مجموعه چندمنظوره ورزشی شهرک کریتون شهر رودهن به زمین خورد و پروژه پل کابلی روگذر جاده تهران - فیروزکوه و فرهنگسرای فدک در این شهر به بهره برداری رسید.
انوشیروان محسنی بندپی ادامه داد: پل کابلی بطول ۳۷ متر و عرض ۱۴.۵ با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد تومان اجرا شد که این پروژه تا ۳۰ درصد ترافیک شهر رودهن را کاهش می دهد و همچنین فرهنگسرای فدک شهر رودهن نیز با اعتباری بالغ‌بر ۷۰۰ میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.
این مقام مسئول همچنین به کلنگ زنی احداث مجموعه چند منظوره ورزشی شهرک کریتون شهر رودهن اشاره کرد و گفت: این مجموعه به مساحت ۵ هزار متر مربع اهدایی مقام معظم رهبری و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) است؛ همچنین ۵۰۰ میلیون تومان از سوی آنان هدیه پرداخت شد و ۳ میلیارد تومان نیز برآورد اعتباری این پروژه توسط شهرداری رودهن است.
محسنی بندپی همچنین به بازدید از کمربندی غربی شهر دماوند اشاره کرد و گفت: این پروژه بطول ۶.۵ کیلومتر در حال احداث است ولی برای تکمیل با مشکل نقدینگی مواجه است که مقرر شد از طریق تهاتر منابع در اختیار پیمانکار قرار گیرد.

تهرام/۷۲۴۶//۶۱۳۹

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط