«پادزهر مسی»؛ کسی که نامش در آسیاب شایعات برنابئو افتاد


«پادزهر مسی»؛ کسی که نامش در آسیاب شایعات برنابئو افتاد

تهران- ایرنا- براساس گزارش موندو دیپورتیوو، در صورت برکناری احتمالی «زین الدین زیدان»، «ژابی آلونسو» گزینه مورد علاقه رییس باشگاه رئال مادرید برای هدایت کهکشانی‌ها است اما نام دیگری نیز داخل آسیاب شایعات افتاده است؛ کسی که با لقب «پادزهر مسی» شناخته می‌شود.

بدنبال شکست تحقیرآمیز رئال مقابل پاری‌سن‌ژرمن در نخستین بازی این تیم در لیگ قهرمانان اروپا، انتظار می‌رود تنش مابین زیدان و «فلورنتینو پرز» تشدید شود؛ موقعیت مرد فرانسوی حتی در همین روزهای آغازین فصل جدید لالیگا شکننده شده و نام یک کهکشانی اسبق دیگر، به عنوان جانشین احتمالی زیدان بر سر زبان‌ها افتاده است.

شکست سه بر صفر آخر هفته مقابل پی‌اس‌جی، مشکل تیم تحت هدایت زیدان را بیش از پیش پررنگ کرد؛ اشتباهات فردی اجتناب‌ناپذیر است، مصدومیت‌ها و عدم کیفیت بازی بازیکنان نیز نقش خود را ایفا می‌کند اما آنچه در بازی مذکور جلوه بیشتری داشت، عدم مسئولیت‌پذیری و سازماندهی گروهی بود؛ جنبه‌هایی که مقصر آن را باید روی نیمکت جُست؛ موضوعی که هواداران نیز به وضوح به آن اشاره کرده‌اند.

آنچه شرایط را بغرنج‌تر می‌کند، غیبت ۲ ستاره بزرگ تیم میزبان بود؛ ستاره‌هایی که پرز آنان را برای انقلابِ پس از جدایی «کریستیانو رونالدو» هدف گرفته بود و دیدار مذکور را با شور و شعف از روی سکوها تماشا می‌کردند.

«پادزهر مسی»؛ کسی که نامش در آسیاب شایعات برنابئو افتاد

رییس کهکشانی‌ها در سطوح مختلف تصمیم‌گیری‌ها در سانتیاگو برنابئو نقش‌آفرینی می‌کند و خرید بازیکن جدید یکی از آنها محسوب می‌شود؛ البته این موضوع تنها به نوشتن چک محدود نشده بلکه تصمیم‌گیری در خصوص انتخاب بازیکن را نیز شامل می‌شود؛ برنامه پرز ولخرجی زیاد برای خرید استعدادهای جوان و تلفیق آنان به یک یا ۲ کهکشانی بود؛ نقشه‌ای که هنوز به بار ننشسته است.

از همان روزهای ابتدایی فصل، پرز رفته‌رفته شروع به فهمیدن این موضوع کرد که زیدان آن کسی نیست که بتواند تیم را رو به جلو براند؛ سرمربی فرانسوی در نخستین دوره حضورش در برنابئو، معجزه کرد و سه بار پیاپی عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان را برای رئال به ارمغان آورد؛ اتفاقی که موجب مطرح شدن پرسش‌هایی شد؛ اما شمار نفراتی که این اتفاق را به تیمی شجاع نسبت می‌دادند بیشتر از افرادی بود که آن را به شانس مربوط می‌کردند اما ستاره اسبق تیم ملی فرانسه در دوره دوم حضور در برنابئو موفق نشده است تا با مشکلات تیم روبرو شده و آنها را حل کند.

و حالا فلورنتینو باید تصمیمی بگیرد؛ ادامه دادن با زیدان و فرصت دادن به وی برای گرفتن بهترین بازی از سربازان جدیدش پس از هماهنگی کامل (یک پیروزی متقاعدکننده در لالیگا مقابل صدرنشین لالیگا یعنی سویا می‌تواند این گزینه را فعال کند) و یا روی آوردن به کسی که پرز اعتماد بیشتری به وی دارد.

«پادزهر مسی»؛ کسی که نامش در آسیاب شایعات برنابئو افتاد

براساس گزارش موندو، پرز به نزدیکان خود گفته که باشگاه در اینکه به ژابی آلونسو اجازه داده تا از تیم جوانان رئال به باشگاه رئال سوسیداد برود، مرتکب اشتباه شده است و او (آلونسو) شخص مورد علاقه پرز برای هدایت رئال است حتی بیشتر از «رائول» که در تیم دوم باشگاه مشغول به کار است؛ در واقع به اعتقاد پرز، آلونسو نسبت به رائول شخصیت بزرگ‌تر و ویژگی‌های تاکتیکی بیشتری دارد.

با این حال، نکته‌ای وجود دارد و آن هم شخصی است که نامش به‌تازگی در آسیاب شایعات پیرامون برنابئو به گردش درآمده است اما تحقق آن به زعم بسیاری افراد غیر محتمل است؛ نقشه‌ای برای بازگردان مردی که با این توصیف شناخته می‌شود: «پادزهر مسی»: خوزه مورینیو.

«پادزهر مسی»؛ کسی که نامش در آسیاب شایعات برنابئو افتاد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان