حکیمی‌پور: فعالیت حزب اراده ملت در انتخابات همسو با جبهه اصلاحات است


حکیمی‌پور: فعالیت حزب اراده ملت در انتخابات همسو با جبهه اصلاحات است

جلسه شورای مرکزی حزب اراده ملت روز گذشته (جمعه - 29 شهریور) در محل دفتر مرکزی این حزب برگزار و اسماعیل مختاری به عنوان رییس ستاد انتخابات برگزیده شد.

به گزارش ایسنا، احمد حکیمی‌پور دبیرکل حاما در ابتدای این جلسه اظهار کرد: متاسفانه بعد از حملات نیروهای یمنی به تاسیسات نفتی عربستان سعودی و مانور رسانه‌های خارجی که بدون سند و مدرک مدعی شده‌اند این حملات از سوی ایران صورت گرفته، کشور تا آستانه درگیری پیش رفته و فضا بشدت تند شده اما معتقدم درگیری نظامی منتفی است هرچند جمهوری اسلامی آمادگی لازم را برای مقابله با متجاوزان وجنگ‌طلبان دارد.

وی افزود: امیدواریم کماکان دیپلماسی فعال ایران حقوق و منافع ملت را در مجامع بین‌الملل حفظ کند و منجر به برقراری صلح و ثبات در منطقه شود.

حکیمی پور ادامه داد: از فرصت حضور وزیر امور خارجه و رئیس‌جمهوری در مجمع عمومی سازمان ملل باید برای بیان منافع ملی و صلح جهانی استفاده شود و دیپلماسی جمهوری اسلامی کماکان کاملا شفاف بماند و مردم در جریان جزییات این کنشگری بین‌المللی قرار گیرند.

دبیرکل حزب اراده ملت تاکید کرد: نباید طوری برخورد شود که گویا مردم نامحرم هستند چرا که شفافیت دیپلماسی با مردم به وحدت ملی کمک می‌کند.

در ادامه این جلسه جزییات و نتیجه "مجمع موثرین" حاما (پلنوم) مورد بحث و بررسی قرار گرفت که بر اساس رای اعضای ارشد حاما مقرر شد حزب اراده ملت در قالب سازوکارجبهه اصلاح طلبان در انتخابات مجلس شورای اسلامی نقش‌آفرینی کند.

همچنین اسماعیل مختاری که پیش از این ریاست دفتر سیاسی حاما را به عهده داشت با حفظ سمت به عنوان رییس ستاد انتخابات حزب اراده ملت انتخاب و مصوب شد پس از پایان این جلسه حزب وارد فاز ستادی برای انتخابات مجلس شورای اسلامی شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نام بیماری سخت ترانه علیدوستی اعلام شد | اعلام آخرین وضعیت روند درمان بازیگر سرشناس