به گزارش برنا آذربایجان غربی، محمد حضرت پور با حضور در برنامه زنده رادیویی شهریمیز بیان کرد: برابر توافق شورای اسلامی شهر و به منظور ساماندهی و آماده سازی فضای محیطی برای آغاز سال تحصیلی جدید، خدمات رسانی شهری در مدارس و معابر منتهی به مدارس و برحسب آنچه که مدارس مطالبه کرده بود در حال انجام است.

وی ابراز کرد: تلاش های مدیریت شهری در آستانه بازگشایی مدارس بر این است که با انجام اقدامات عمرانی فضایی شاداب و مناسب برای دانش آموزان رقم زند.

شهردار ارومیه از سرویس‌ دهی رایگان ناوگان اتوبوسرانی در روز اول مهر ماه برای دانش آموزان در سطح شهر خبرداد و گفت: خدمات دهی تمام اتوبوس های ملکی مدیریت شهری ارومیه در روز اول مهر همزمان با آغاز بازگشایی مدارس بصورت رایگان است .

وی اظهار کرد: همزمان با آغاز ماه مهر و بازگشایی مدارس ناوگان حمل و نقل عمومی سطح شهر ارومیه در آمادگی کامل برای خدمات رسانی به شهروندان است.

شهردار ارومیه در ادامه با اشاره به نرخ قیمت گوجه فرنگی در چند روز اخیر، بیان کرد: متاسفانه در چند روز اخیرشاهد آن بودیم که کارخانه داران نرخ قیمت گوجه فرنگی را با قیمت بسیار پایین یعنی 400 تومان از کشاورزان خرید می کنند که کارخانه داران نباید با اعلام این نرخ پایین اقدام به خرید از کشاورزان بکنند.

وی اظهار کرد: متولی کارخانه های استان چه کسی است که آمده اند در جهت تضییع حقوق کشاورزان این کار را انجام داده اند و باید در این اوضاع در کنار مردم باشند و بنده نیز از کارخانه داران درخواست دارم در کنار کشاورزان باشند چرا که این مهم باعث متضرر شدن کشاورزان به ویژه کشاورزان جوانی که تمام دارایی خود را جهت کاشت گوجه فرنگی کرده اند می شود.

حضرت پور عنوان کرد: امسال تصمیم بر این شد که حداقل قیمت در میدان میوه و تره بار توسط بار فروشان برای محصول گوجه فرنگی از 1500 تومان پایین تر نباشد وهمچنین این روال است مگر این که گوجه فرنگی با بدترین کیفیت با نرخ پایین خرید شود که البته قیمت این نوع گوجه فرنگی 1100 است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر محصول عمده این استان یعنی گوجه فرنگی بر روی زمین مانده است، عنوان کرد: زمانی که قیمت پایه محصولی مشخص می شود نباید اقدام به خرید به قیمت پایین کرد و از استاندار آذربایجان غربی و نمایندگان شهرستان ارومیه در مجلس شورای اسلامی درخواست دارم حتما این موضوع را پیگیری کنند تا حق و حقوق کشاورزان بیش از این تضییع نشود.