کشف محموله 6 میلیاردی پارچه قاچاق در سمنان


کشف محموله 6 میلیاردی پارچه قاچاق در سمنان

فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف یک محموله بیش از 6 میلیارد ریالی پارچه قاچاق از یک تریلی حین عبور از محورهای این استان خبر داد.

به گزارش ایسنا-منطقه سمنان، سرهنگ عبداله حسنی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این محموله قاچاق کالا از یک دستگاه تریلی و توسط پلیس مبارزه قاچاق کالا در مقابل پلیس راه سمنان دامغان کشف شد.

وی با اشاره به توقف این تریلی از سوی نیروهای پلیس ادامه داد: در بررسی‌های انجام شده 8 هزار و 900 متر پارچه خارجی قاچاق که کارشناسان ارزش ریالی آن را افزون بر شش میلیارد ارزیابی کردند کشف شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان از تشکیل پرونده‌ای در این ارتباط خبر داد و خاطرنشان کرد: راننده این خودروی باری به عنوان صاحب کالای قاچاق به مرجع قضائی استان معرفی شد.

سرهنگ حسنی از کالای قاچاق به عنوان یکی از مهمترین عوامل موثر در آسیب‌ها به تولید داخل یاد کرد و گفت: نیروی انتظامی استان در برخورد با سودجویان این حوزه جدی است و در سال رونق تولید می‌کوشد با مبارزه با قاچاق کالا به حمایت از تولید داخل و رونق آن کمک کند.

این مقام ارشد انتظامی از تشدید برخوردهای پلیس با قاچاق کالا و ارز در استان خبر داد و گفت: برخورد قاطع پلیس با قاچاق کالا و ارز و تشدید اقدامات این حوزه در سال های اخیر، موفقیت آمیز بوده و علاوه بر دستگیری فرصت طلبان، سودجویان و متخلفان اقتصادی میلیاردها ریال انواع مختلف کالای قاچاق کشف شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط