اجرای برنامه مربی‌گری در مسجد «الصالحین» انگلیس ویژه بانوان


اجرای برنامه مربی‌گری در مسجد «الصالحین» انگلیس ویژه بانوان

برنامه مربی‌گری در مسجد «الصالحین» واقع در «بلک‌برن» انگلیس، زمینه بازدید گروهی از بانوان از این خانه خدا را برای اولین بار فراهم کرد. برنامه مربی‌گری به زنانی که دارای شغل نیستند، کمک می‌کند تا روابط اجتماعی داشته باشند

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون های مساجد به نقل از «asianimage »، برنامه مربیگری در مسجد «الصالحین» واقع در «بلک برن» انگلیس، گروهی از زنان را برای اولین بار موفق به بازدید از این مسجد کرد.

برنامه مربیگری به زنانی که دارای شغل نیستند، کمک می کند تا روابط اجتماعی داشته باشند، اعتمادبنفس خود را تقویت کرده و به همنوعان خود برای پیدا کردن یک شغل دائمی کمک کنند.

این برنامه موجب شد تا 16 گروه برای اولین بار از مسجد الصالحین در خیابان «دیسبری» واقع در «بلک برن» انگلیس بازدید کنند.

برای این گروه ها برنامه ای گذاشته شد تا شرکت در این برنامه از سالن های ادای نماز هم بازدید داشته باشند.

همچنین توضیحاتی درباره آنچه به کودکان در کلاس های تکمیلی عصر این مسجد یاد داده می شود، ارائه شد.

سپس جلسه پرسش و پاسخ برای افرادی که از این مسجد بازدید می کردند، گذاشته و به پرسش هایی که در ذهن شرکت کنندگان چالش ایجاد کرده بود، پاسخ داده شد.

یکی از شرکت کنندگان در این برنامه گفت: من سال ها است در این منطقه زندگی می کنم و همیشه می دیدم که صدها کودک عصرها وارد ساختمان این مسجد می شوند، همیشه کنجکاو بودم بدانم آنها برای چه به آنجا می روند و چه چیزهایی یاد می گیرند تا اینکه در نهایت شرایطی برای بازدید از مسجد برایم فراهم شد.

وی افزود: در بازدید از این مسجد فهمیدم که اینجا مکانی است برای افراد تا بیایند و صلح و آرامش را در آن بیابند.

«سمیر خان»، مسئول مشارکت های اجتماعی مسجد الصالحین هم گفت: تلاش برای از بین بردن تصورات غلطی که در میان غیر مسلمانان وجود دارد بسیار خوشحال کننده است، این وظیفه ما است تا جوامع اطراف خود را تغذیه کرده و مردم را در کنار هم نگاه داریم.

پایان پیام/7

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی شب قدر ؛ نقاشی های کودکانه ساده مخصوص شب های قدر