عزاداری «جلوه حسین(ع)» در پایتخت برگزار می‌شود


عزاداری «جلوه حسین(ع)» در پایتخت برگزار می‌شود

تهران-ایرنا- مراسم عزاداری جلوه حسین(ع) همزمان با دهه سوم ماه محرم با همکاری معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با حضور اهالی رسانه و فرهنگ در فرهنگسرای رسانه برگزار می‌شود.

به گزارش روز شنبه ایرنا از روابط عمومی فرهنگسرای رسانه، سرپرست این فرهنگسرا اظهارداشت: این مراسم روزهای سه‌شنبه دوم، چهارشنبه سوم و پنجشنبه چهارم مهرماه از اذان مغرب میزبان اصحاب رسانه و فرهنگ است.

مهدی محمدی گفت: سخنرانی و شعرخوانی با حضور شاعران آیینی از جمله بخش های این مراسم است.

وی افزود: مرتضی امیری اسفندقه، احمد علوی، احمد بابایی، سیدمحمدجواد شرافت، حامد خاکی، سجاد شاکری، نغمه مستشار نظامی و فاطمه بیرامی در شب اول، محمود حبیبی کسبی، حجت‌الاسلام جواد محمدزمانی، علی داودی، حسین صیامی، پیمان طالبی، فریبا یوسفی و افسانه غیاثوند در شب دوم و سیدحمیدرضا برقعی، سعید بیابانکی، قاسم صرافان، حامد عسکری، عباس محمدی، فاطمه افشاریان و نفیسه سادات موسوی در شب سوم این مراسم برای حاضران شعرخوانی می‌کنند.

محمدی بیان کرد: برپایی نماز جماعت مغرب و عشا، قرائت زیارت عاشورا و ذکر مصیبت و مداحی توسط مداحان اهل بیت(ع) از دیگر بخش‌های مراسم عزاداری جلوه حسین(ع) است.

سرپرست فرهنگسرای رسانه از تمامی اهالی رسانه و فرهنگ دعوت کرد در این مراسم که عرض ارادت اهالی فرهنگ و رسانه به آستان حضرت سیدالشهدا(ع) است، شرکت کنند.

فرهنگسرای رسانه در پاسداران، خیابان شهید گل‌نبی، خیابان ناطق نوری، میدان قبا واقع شده است.

تهرام/۷۲۴۵/ ۱۰۰۸

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر ناگهانی چهره و اندام همایسریال پایتخت بعد 10 سال ! / هم لاغر هم خیلی پیر ! + عکس