قرص قاتلی که به جای شفا جان می‌گیرد/ تبلیغات دروغین داروی درمان قطعی صرع و تقویت حافظه


قرص قاتلی که به جای شفا جان می‌گیرد/ تبلیغات دروغین داروی درمان قطعی صرع و تقویت حافظه
در فضای مجازی یک داروی درمان صرع و تقویت حافظه تبلیغ می شود که می تواند برای مصرف کنندگان خطرناک و مرگبار باشد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، دیگر نگران تشنج و بیماری صرع نباشید، اگر از درد کشیدن عزیزان و دوستان خود در برابر بیماری صرع و تشنج رنج می‌برید؟ اگر از مراجعه‌های مکرر به مراکز درمانی خسته شده اید؟ نگران نباشید، ما برای شما داروی منحصر به فرد و کاملا ارگانیکی را پیشنهاد می‌کنیم که در مدت زمان بسیار کوتاهی توانسته تعداد کثیری از بیماران مبتلا به صرع و تشنج بسیار شدید را درمان کند.

این کپسول که کاملا گیاهی و ارگانیک بوده و به دست توانمند متخصصان ایرانی ساخته شده و توانسته است جامعه پزشکی را به شوک وا دارد و در درمان قطعی و تدریجی صرع و تشنج حاد بسیاری از بیماران موثر واقع شود، از طرفی این دارو در تقویت حافظه، درمان آلزایمر، تقویت قوای جسمی و بالابردن سطح یادگیری بسیار تاثیر گذار بوده و هست.

این‌ها جملاتی است که در تبلیغ یک داروی گیاهی مطرح شده است، کپسولی گیاهی با کلی فایده که حتی افراد سالم را برای خرید و مصرف آن وسوسه می‌کند، تقویت حافظه، جلوگیری از آلزایمر، بهبود تمرکز در دانشجویان و دانش آموزان، تقویت هوش و حتی به یادآوردن خاطرات فراموش شده کودکی از خواص یاد شده کپسول گیاهی کومارین است.

خواصی که برای هر بیمار مبتلا به صرع که باید تا آخر عمر خود از تشنج رنج ببرد و دارو مصرف کند، جذاب و شنیدنی به نظر می‌رسد و ممکن است هر فردی را ترغیب کند تا یک بار هم شده این دارو را مصرف کند، چرا که بیمار تشنجی همه راه‌ها را رفته و چاره‌ای جز مصرف داروهایش آن هم فقط برای کنترل صرع بیشتر ندارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اخبار پزشکی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان