چند خبر از پلیس سمنان


چند خبر از پلیس سمنان

سمنان- ایرنا- توقیف تریلی حامل پارچه‌های قاچاق به ارزش 6 میلیارد ریال، اعتراف سارق زندانی به 20 فقره سرقت و اعتراف ناپدری و پسرش به 20 فقره سرقت از خبرهای امروز پلیس استان سمنان است.

فرمانده انتظامی استان سمنان روز شنبه گفت : با اقدام به موقع ماموران پلیس آگاهی محموله ۶ میلیارد ریالی پارچه‌های قاچاق کشف شد.

سرهنگ عبدالله حسنی بیان کرد: برخورد قاطع پلیس با قاچاق کالا و ارز و تشدید اقدامات این حوزه در چند سال‌گذشته ، موفقیت آمیز بوده و علاوه بر دستگیری فرصت‌طلبان، سودجویان و متخلفان اقتصادی ، میلیاردها ریال انواع مختلف کالای قاچاق کشف شده است.

وی ادامه داد: ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی، طرح های گوناگونی را پیش بینی و اجرا می‌کنند که آخرین اقدام آنان به کشف یک محموله بزرگ پارچه قاچاق انجامید.

وی افزود: با اقدام به موقع ماموران، یک دستگاه تریلی مقابل پلیس راه سمنان - دامغان متوقف شد که در بررسی‌های صورت گرفته، ۸ هزار و ۹۰۰ متر پارچه خارجی کشف شد.

این مقام انتظامی با بیان این که بنا بر اظهار نظر کارشناسان ارزش این محموله بیش از ۶ میلیارد ریال برآورد شده، تصریح کرد: راننده خودرو پس از تکمیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

سارق زندانی به ۲۰ فقره سرقت اعتراف کرد

سرهنگ غلامحسن پاکدامن فرمانده انتظامی شهرستان سمنان هم گفت: مدتی قبل یکی از معتادان سابقه دار شهر ، حین ارتکاب جرم سرقت در گشت‌های شبانه مأموران کلانتری ۱۱ شهدای سمنان دستگیر شد.

وی از بررسی‌های اولیه و تشکیل پرونده و هماهنگی های لازم قضایی در این راستا خبر داد و گفت: مجرم دستگیر شده با دستور مقام قضایی به زندان منتقل شد و پلیس در پیگیری های ریشه ای خود برای کشف جرائم احتمالی از این مجرم سابقه دار ، سرنخ های جدیدی پیدا کرد.

وی از جمع آوری اطلاعات و ادله‌های محکم پلیسی خبرداد و گفت: متهم با هماهنگی های لازم به کلانتری مذکور تحویل و پس از بازجویی های تخصصی پلیس ، به ۲۱ فقره انواع سرقت در سطح شهرستان سمنان اعتراف کرد

اعتراف ناپدری و پسرش به ۲۰ فقره سرقت

سرهنگ ابوطالب حسینی فرمانده انتظامی شهرستان مهدیشهر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت در سطح شهرستان مهدیشهر، با توجه به حساسیت موضوع پیگیری های جدی پلیس آغاز و پس از تحقیقات و بهره گیری از تجهیزات نوین پلیسی رد پای ۲ سارق سابقه‌دار در این سرقت ها پیدا شد.

سرهنگ حسینی به بررسی‌های تکمیلی و هماهنگی‌های قانونی پلیس در این خصوص اشاره کرد و گفت : ۲ متهم در اقدام غافلگیرانه و ضربتی مأموران انتظامی دستگیر و به اداره آگاهی منتقل شدند.

این مسئول انتظامی خاطرنشان کرد: یک پسر و ناپدری اش هستند که در اظهارات خود به ۲۰ فقره انواع سرقت در سطح شهرستان مهدیشهر اعتراف نمودند.

با توجه به کشف برخی از اموال مسروقه از سارقان و تحویل آن‌ها به مالباختگان، سارقان با صدور قرار وثیقه ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیونی روانه زندان شد.

۷۳۴۲/۶۱۶۷

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | تصاویر تازه از رزمایش نیروی هوایی جمهوری آذربایجان در منطقه نخجوان