طرح های پژوهشی دستگاه‌های اجرایی سمنان قابل اجرا باشد


طرح های پژوهشی دستگاه‌های اجرایی سمنان قابل اجرا باشد

سمنان- ایرنا- رئیس دانشگاه سمنان گفت: طرح‌های پژوهشی و آموزشی دستگاه‌های اجرایی استان برای رفع مشکلات ،کاربردی و قابل اجرا باشد.

مسعود نصیری زرندی شنبه در نشست کارگروه آموزش، پژوهش، فناوری و نوآوری استان سمنان در سالن غدیر استانداری افزود: در سال گذشته ۱۴۳ طرح پژوهشی از سوی دستگاه‌های اجرایی استان به دانشگاه سمنان ارسال شد که در گام نخست ۲۹ طرح در کارگروه‌های مختلف تجزیه و تحلیل شد.
وی با بیان این که طرح‌های اولویت‌دار برای توسعه اقتصادی در قالب پژوهش و نوآوری بررسی می شود،اضافه کرد: دستگاه‌های اجرایی استان در جذب اعتبار برای اجرای طرح‌های پژوهشی تلاش کنند ، با این راهبرد می توان برای توسعه کسب و کار اقدام کرد.
نصیری زرندی ادامه داد: در سال گذشته هفت طرح پژوهشی در بخش صنعت،‌ معدن و تجارت، هشت طرح در بخش فرهنگی و اجتماعی، ۱۰ طرح در بخش گردشگری و پنج طرح در بخش آب و کشاورزی به شورای برنامه‌ریزی استان ارسال شد.
وی تصریح کرد: همچنین بیش از پنج میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های پژوهشی و آموزشی و تدوین رویکردهای مختلف اقتصادی در استان اعتبار هزینه شد.
رئیس دانشگاه سمنان گفت: همکاری دانشگاه سمنان با بخش صنعت و تولید برای اجرای طرح پژوهشی افزایش چشمگیری داشته که با ادامه این روند می توان برای بهره وری در تولید و افزایش اشتغال اقدام کرد.
نصیری زرندی اضافه کرد: پارسال ۱۲ طرح پژوهشی اشتغال‌آفرین،‌ توسعه‌ای و اولویت‌دار استان برای اجرا به دستگاه های پیشنهاد دهنده تحویل شد.

کارگروه آموزش، پژوهش، فناوری و نوآوری ۱۲ عضو ثابت و ۱۱ عضو متغییر دارد.
در این نشست علیرضا آشناگر استاندار سمنان، حشمت الله عسگری معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری و جمعی از مسئولان دستگاه های اجرایی استان حضور داشتند.
۷۳۳۹/۶۱۶۷

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403