دبیر فدراسیون: کسب چهار سهمیه المپیک در بوکس را هدفگذاری کرده‌ایم


دبیر فدراسیون: کسب چهار سهمیه المپیک در بوکس را هدفگذاری کرده‌ایم

سمنان- ایرنا- دبیر فدراسیون بوکس با اشاره به عملکرد اخیر بوکسورهای ایران در رقابت های جهانی گفت: هدفگذاری این فدراسیون کسب سه تا چهار سهمیه المیپک توکیو 2020 است که با عملکرد مطلوب ورزشکاران این رشته ورزشی به این مرز نزدیک هستیم.

شهریار رحمانی روز شنبه در مجمع انتخاباتی هیات بوکس استان سمنان در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان این استان، افزود: فدراسیون بوکس برای کسب سهمیه المپیک توکیو برنامه‌ریزی کرده و به مرز تحقق این هدف نزدیک است.

وی به حضور تیم ملی نونهالان بوکس جمهوری اسلامی ایران در رقابت های آسیایی کویت اشاره و بیان کرد: حضور بوکسورهای رده سنی پایه در رقابت های برون مرزی نشان از گام های بلند فدراسیون بوکس با هدف کسب موفقیت در سال های آینده تیم ملی ایران دارد.

وی اضافه کرد: فدراسیون بوکس در انتخاب مربیان تیم‌های ملی به شایسته‌سالاری توجه داشته است هرچند این مساله ممکن است در برخی اوقات برای این فدراسیون تبعاتی را به همراه داشته باشد.

دبیر فدراسیون بوکس به برگزاری اردوهای منسجم و مطلوب در رده های سنی مختلف به منظور کسب آمادگی بوکسورها اشاره و بیان کرد: فدراسیون بوکس این اردوها را در استان های مختلف کشور بر اساس برنامه و اولویت‌ها برگزار کرد و در انتخاب مربیان نیز از ظرفیت‌های استانی بهره مند شد.

رحمانی با اشاره به اقدام‌های موثر فدراسیون بوکس ایران در یک سال گذشته، تصریح کرد: راه اندازی این رشته ورزشی در پایگاه ارتش جمهوری اسلامی شد.

وی به مخاطبان رشته بوکس در کشور اشاره و تصریح کرد: پخش تلویزیونی رقابت های بوکس بزرگسالان قهرمانی کشور بعد سال ها از شبکه ورزش تلویزیون با رایزنی مسوولان این فدراسیون یکی از اقدام های مطلوب برای توسعه و ترویج این رشته ورزشی در بین آحاد جامعه بود.

رحمانی ابراز داشت: آمار ورزشکاران سازمان یافته بوکس در سال گذشته ۷۰ درصد افزایش داشت که بیانگر حرکت جوانان به سمت این رشته ورزشی دارد.

دبیر فدراسیون بوکس تاکید کرد: دشمنان در پی نابودی نیروهای انسانی جوان کشور هستند که این مساله نگاه و توجه ویژه به این قشر را در بین مسوولان ورزشی به منظور حفظ سلامت جوانان و نوجوانان کشور می‌طلبد.

مجمع انتخاباتی هیات بوکس استان سمنان با نامزدی یک تن برگزار شد و در نتیجه آن، محمد علی محقق با کسب ۱۳ رای به مدت چهار سال به عنوان رئیس این هیات ورزشی انتخاب شد.

۹۸۹۱/۷۴۰۸

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟