دستگاه‌های اجرایی نیازهایشان را از تولیدات استان تامین کنند


دستگاه‌های اجرایی نیازهایشان را از تولیدات استان تامین کنند

سمنان- ایرنا-‌ معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان گفت: برخی دستگاه‌های اجرایی برای تامین نیازهای اولیه با وجود فراوانی محصول در استان ، از دیگر استان‌ها خرید می کنند که باید این مدیران‌کل رویه‌هایشان را اصلاح کنند.

حشمت الله عسگری شنبه در کارگروه اشتغال استان سمنان در سالن مدیریت بحران استانداری افزود: در تولید لباس یک‌شکل برای دانش آموزان و نوآموزان سمنان از دیگر استان‌های کشور محصولات خرید می شود که اداره کل‌آموزش و پرورش و بهزیستی باید پاسخگوی این کارشان باشند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان تصریح کرد: سال‌های گذشته اعتبارهای قابل توجهی در بخش‌های‌ مختلف تولیدی از جمله تولیدات خانگی و روستایی ارایه شد که باید حاصل اعتبارهای تخصیص یافته به اشتغالزایی قابل توجه ختم شود.

وی با بیان این که بازار فروش واحدهای تولیدی و صنعتی استان سمنان نیازمند توجه ویژه مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی است،تصریح کرد:‌ مدیران کل دستگاه‌های اجرایی برای تحقق تعهد اشتغال امسال تلاش بیشتری کنند ، باید عملکرد مسئولان برای رفع چالش بیکاری با وجود فشارهای خارجی و تحریم افزایش یابد.
عسگری اضافه کرد: ارایه تسهیلات به بخش‌های مختلف از جمله روستایی علاوه بر کاهش آمار بیکاری می توانند روند مهاجرت از این مناطق را معکوس کند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان گفت: زیرساخت‌ها برای افزایش اشتغال و رونق کسب و کار در استان با اتخاذ راهبردهای مختلف فراهم شده ، با عزم راسخ می توان برای کاهش حداکثری آماری بیکاری در سمنان تلاش‌ کرد.
عسگری ادامه داد: بهره‌گیری از ظرفیت و جذب اعتبارهای‌ ملی در کنار اعتبارهای استانی در اولویت کاری مدیران کل استان باشد و با تلاش مضاعف توسعه و رونق اقتصادی برای سمنان به ارمغان می آید.

سال گذشته برای بیش از ۱۰ هزار نفر در استان سمنان شغل ایجاد شد.
بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال در یکسال گذشته به واحدهای تولیدی و صنعتی استان سمنان تسهیلات اعطا شد.
۷۳۳۹/۶۱۶۷

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...