کتاب شنیداری «خانه‌ی لهستانی‌ها» منتشر شد


کتاب شنیداری «خانه‌ی لهستانی‌ها» با صدای مرجان شیرمحمدی منتشر شد. نوشته کتاب شنیداری «خانه‌ی لهستانی‌ها» منتشر شد اولین بار در موسیقی ایرانیان. پدیدار شد.

کتاب شنیداری «خانه‌ی لهستانی‌ها» منتشر شدکتاب شنیداری «خانه‌ی لهستانی‌ها» منتشر شدکتاب شنیداری «خانه‌ی لهستانی‌ها» با صدای مرجان شیرمحمدی منتشر شد.

به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، مرجان شیرمحمدی داستان نویسی شناخته شده است. او در سال‌های گذشته چندین کتاب منتشر کرده که از اقبال مناسبی برخوردار بوده‌اند و پای‌شان به سینما نیز باز شده است. تازه‌ترین نوشته او یعنی «خانه‌ی لهستانی‌ها» احتمالا متفاوت‌ترین‌شان هم هست.

این رمان داستانِ آدم‌هایی است ساکنِ خانه‌ای بزرگ در جنوبِ تهران، خانه‌ای بازمانده از سال‌های دور. داستان در زمانه‌ی پهلوی دوم می‌گذرد و قصه‌ی آدم‌ها و رازهایی که هرکدام در سینه‌ی خود دارد برای روایت‌های نویسنده موضوع می‌شود . در این خانه که هرکس اتاقی اجاره‌ای دارد، عنصرِ «ندار بودن» گره خورده با گذشته‌ای وهم‌الود که باعث شده ماجراهای خاص و حتا خشنی رقم بخورد.

داستانِ خواهرانی سال‌خورده، یا زنی که تنها گذاشته‌اندش. شیرمحمدی با زبانی داستان‌گو و تلاش برای بازآفرینی یک هویت مکانی و گره زدنش با وجوهِ شخصی هر یک از قهرمانانِ خود، قصه‌ای خواندنی نوشته است. «خانه‌ی لهستانی‌ها» مملو از تکه‌های احساسی و روایی است که در آن‌ها می‌توان ردِپای هراسِ از رهاشدن در دلِ شهر را درک کرد. قصه‌ای از زن‌هایی که این خانه دنیای شخصی‌شان است واگر کسی به این دنیا تعدی کند سرنوشتِ چندان خوبی در انتظارش نیست…»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید